دنیای دیجیتال

عضو جدید خانواده ی گوشی های Honor

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : گوشی های قوی و پرچمداران پر ادعا ی بسیاری در کنفرانش جهانی موبایل امسال معرفی گردیدند که همین امر می تواند موجب سردرگمی کاربران به هنگام انتخاب گردد .

اما در این بین کاربرانی که بیش از همه مورد توجه سازنده های گوشی های هوشمند قرار گرفته اند ، افرادی هستند که نمی خواهند پول زیادی برای خرید گوشی های خود صرف نمایند که بر همین اساس هر ساله گوشی های میان رده بسیاری به بازار عرضه می گردد.

شرکت هواوی امسال پرچمداران خود را قوی تر از سال های گذشته به نمایش درآورد و برای اولین باز P9 و P9 Plus را به طور رسمی برای عرضه در خاک آمریکا آماده می کند ، اما این همه ی ماجرا نیست و هواوی گوشی ای میان رده را برای عرضه در اواخر ماه جاری در نظر گرفته شده است که طبق شایعات و تمام اطلاعاتی که تا به این لحظه در دست داریم Honor 5 c نام خواهد داشت.

گوشی هوشمند
گوشی هوشمند

 

 

مشخصات گوشی هوشمند  Honnor 5c بر طبق اطلاعاتی که به دست آورده ایم بدین صورت می باشد : دارای صفحه ی نمایشی ۵.۲ اینچی با دقت پیکسلی ۱۹۲۰*۱۰۸۰ بوده ، پردازنده ی به کار رفته در آن از نوع Kirin 650 می باشد که ۶۴ بیتی و هشت هسته ای است ، ۲ گیگابایت حافظه ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی (با پشتیبانی از کارت حافظه) از دیگر ویزگی های این گجت می باشند.

دوربینی ۱۳ مگا پیکسلی برای دوربین اصلی این گوشی از سوی شرکت سازنده آن در نظر گرفته شده است . و نیز دوربینی ۸ مگا پیکسلی برای دوربین سلفی آن .

باتری ای با ظرفیت ۲۹۰۰ میلی آمپری در آن به کار رفته است و به طور پیش فرض اندروید نسخه ی ۶ بر روی آن نصب گردیده است ، و در پایان باید به قیمت ۱۳۰ دلاری نسخه ی پیشین و یا Honnor 4c اشاره کنیم که انتظار می رود Honnor 5c نیز در این محدوده ی قیمتی قرار بگیرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا