دنیای دیجیتال

کدام مدل های هوآوی می توانند به اندروید ۵ ارتقا یابند؟

به قلم فروشگاه اینرنتی ارشاکو : چند سالی است که فعالیت شرکت هوآوی در ساخت گوشی های هوشمند شروع شده است . در ابتدای کار فعالیت این شرکت به ساخت گوشی های ارزان و پایین رده محدود می شد ، ولی هر ساله شاهد پیشرفت هر چه بیشتر این شرکت می باشیم . تا جایی که امروزه عنوان سومین شرکت فعال در ساخت گوشی های هوشمند خوانده می شود .

چندی پیش مدیر عامل این شرکت گفت : تا ۵ سال آینده این شرکت به بزرگترین شرکت ساخت گوشی های همرا تبدیل خواهد شد  و جایگاه سومی را شایسته خود نمی دانند .

شاید این امر در ابتدا کمی عجیب و غریب به نظر بیاید ولی کمی بعد از نگاه به روند رو به رشد ۳ – ۴ ساله این شرکت می توان گفت که این هدف چندان هم دور از انتظار نخواهد بود .

گوشی های این برند در ایران ه عنوان گوشی هایی با قدرت های به روز و آخرین امکانات و در عین حال با قیمت های پایین و مقرون به صرفه شناخته می شوند ، این ویژگی گوشی های هواوی دلیل اصلی استقبال بازار ایران از گوشی های برند هواوی می باشد ، گرچه این مقرون به صرفه بودن را نباید دلیلی بر کیفیت پایین دانست و امروز شاهد این هستیم که پرچمداران هواوی به حدی از کیفیت رسیده اند که در آمریکا و اروپا نیز کاربران از محصولات این شرکت استقبال می نمایند ، در این نوشتار قصد داریم تا شما را با گوشی هایی از شرکت هواوی که قابلیت پشتیبانی از اندروید نسخه ی ۵ را دارند آشنا نماییم تا اگر نیازی به یک گوشی آخرین مدل ندارید و صرفه ی اقتصادی برایتان اهمیت ویژه ای دارد این گوشی ها را هم در میان لیست خود بگنجانید.

 

هوآوی
هوآوی

 

Huawi Ascend P7

پردازنده ی Kirin910T با ۴ هسته و سرعت پردازش ۱.۸ گیگاهرتز ، صفحه ی نمایش ۵ اینچی فول اچ دی ، ۲ گیگابایت حافظه ی رم ،دوربین های ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی و ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی از مشخصات فنی این گوشی محسوب می شوند .

Huawei Honor 6

پردازنده ی هشت هسته ای Kirin920 با سرعت پردازش ۱.۳ گیگاهرتز ، صفحه ی نمایش ۵ اینچی با دقت فول اچ دی ، حافظه ی داخلی ۱۶ گیگابایتی ، ۳ گیگابایت حافظه ی رم و دوربین های ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی از مهم ترین ویژگی های این گوشی محسوب می گردند .

Huawei Accend Mate 7

صفحه ی نمایش ۶ اینچی با دقت فول اچ دی ، ۲ گیگابایت حافظه ی رم ، پردازنده ی هست هسته ای با سرعت پردازش ۱.۳ گیگاهرتز و دوربین های ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی از مهمترین مشخصات فنی این فبلت می باشند.

Huawei Ascend G7

از مشخصات فنی این تبلت می توان به صفحه ی نمایش ۵.۵ اینچی با دقت ۷۲۰P ، پردازنده ی اسنپدراگون ۴۱۰ با سرعت پردازش ۱.۲ گیگاهرتزی ، ۲ گیگابایت حافظه ی رم ، ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی و به کار گیری دوربین های ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی از دیگر مشخصات فنی اشاره کرد .

Huawei Honor 4X

صفحه ی نمایش ۵.۵ اینچی با دقت ۷۲۰P ، پردازنده ی چهار هسته ای اسنپدراگون ۴۱۰ با سرعت پردازش ۱.۲ گیگاهرتز ، ۲ گیگابایت حافظه ی رم ، ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی و دوربین های ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی از مهمترین شاخصه های سخت افزاری Honor4X محسوب می شوند.

Huawei Honor 6 Plus

از مهم ترین مشخصات سخت افزاری این گوشی می توان به صفحه ی نمایش ۵.۵ اینچی با دقت فول اچ دی ، پردازنده ی هشت هسته ای Kirin925 با سرعت پردازش ۱.۳ گیگاهرتزی ، ۳ گیگابایت حافظه ی رم ، ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی و به کارگیری دو دوربین ۸ مگاپیکسلی(دوربین اصلی و دوربین سلفی) اشاره کرد .

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا