گوناگون

۱۰ دلیل برای فریلنسر شدن

مانند هر شغل دیگری، فریلنسینگ هم دارای پستی بلندی‌هایی است. بعضی روزها از اینکه کارفرمای خود هستید، خسته می‌شوید و ممکن است مانند زمانی که در اداره به عنوان کارمند شاغل بودید حقوق ثابتی نداشته باشید. با این حال این مزیت را دارد که خود شما هستید که تصمیم می‌گیرید بر روی چه پروژه هایی کار کنید، روزمرگی را رها کرده و زمان خود را به طور کارآمدتری مدیریت کنید. برای همه کارمندانی که نسبت به فریلنسینگ مردد هستند، ۱۰ دلیل در زیر مطرح شده است . با ارشاکو همراه باشید …

 

سرگرمی شما می‌تواند به کارتان تبدیل شود
مثلا سابقا نوشتن سرگرمی من بود. اینک این سرگرمی برایم هر ماه درآمدی تولید می‌کند بطوریکه می‌توانم از این درآمد برای سرگرمی دیگرم یعنی سفر کردن، استفاده کنم.

 

می‌توانید کار خود را با سبک زندگی‌تان سازگار کنید
می‌توانید در ساعاتی از روز که فرزندانتان در مدرسه هستند کار کنید یا کارهای خود را در ساعات اولیه صبح انجام دهید و بقیه روز را به استراحت یا هر کاری که مایل هستید بگذرانید. یا می‌توانید سفر کنید و در لابی هتل، فرودگاه و اساسا هر جای دیگری که wifi داشته باشد کار خود را انجام دهید. برنامه کاری‌تان، زندگی شما را تعریف نمی‌کند بلکه این زندگی شما است که برنامه کاری‌تان را تعیین می‌کند.

 

رشد خلاقیت
زمانیکه روی پروژه‌های مختلف کار می‌کنید، چیزهای جدیدی از مشتریان می‌آموزید و به روش‌های جدیدی برای تولید درآمد بیشتر با تلاش کمتر می‌اندیشید که مجموع این عوامل باعث رشد خلاقیت‌تان می‌شود.

 

آنطوری که دلخواه شماست کار کنید
ایستاده، در رختخواب یا روی نیمکت پارک کار کنید. هیچ کسی شما را به خاطر نحوه‌ی کار کردنتان قضاوت نخواهد کرد.

 

استرس کمتر
نمی‌گویم دیگر هیچ استرسی نخواهید داشت بلکه می‌گویم دیگر کارفرمایی نیست که سرتان داد بزند یا مدیری نیست که مدام از کار شما در حضور دیگران انتقاد کند. دیگر ترس از این ندارید که دیر سر کار حاضر شوید و مضطرب نخواهید بود از اینکه نتوانید کار خود را در یک بازه زمانی بسیار کوتاه انجام دهید.

 

هیچگاه کسل و بی‌حوصله نخواهید شد
زیرا آنقدر کار و پروژه برای اتمام دارید که مجالی برای کسالت نخواهید داشت.

 

افزایش اعتماد به نفس
زمانی‌که هنوز کار فریلنسینگ را شروع نکرده بودم، معتقد بودم با اینکار نمی‌توان امرار معاش کرد. افرادی که با آنها کار می‌کردم، از میزان مهارت من در کار و کیفیت ارائه‌ی خدمات من تعریف می‌کردند. همین موضوع به من اعتماد به نفس بیشتری می‌داد و موجب شد انگیزه بیشتری برای مدیریت کارهای خود داشته باشم.

 

درآمد بیشتر
بیشتر کار کنید، بیشتر پول درآورید. این شما هستید که تصمیم می‌گیرید چند پروژه قبول کنید و چقدر پول کسب کنید.

 

محیط کاری بهتر
شما یک میز و صندلی راحت و فضای کافی برای تمامی وسایل خود دارید. شما همچنین می‌توانید دما، نور و هوای اتاق خود را کنترل کنید.

 

تعیین برنامه روزانه دلخواه
دیگر مجبور نیستید ساعت ۶ بعداز‌ظهر روز سه‌شنبه به جلسه بروید یا ساعت ۳ عصر در جلسات تودیع شرکت کنید یا کار را راس ساعت ۸ صبح وقتی که هنوز کاملا هوشیار نیستید شروع کنید. قوانین خود را تعیین کنید. همه چیز دست خود شماست.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا