گوناگون

کشف حجاب صدف طاهریان ، بازیگر زن ایرانی

به قلم ارشاکو : صدف طاهریان متولد ۳۰ تیرماه ۶۷ دیشب با انتشار تصاویری در اینستاگرام خود تعجبه همه طرفدارانش را برانگیخت . در ادامه خبر با ارشاکو همراه باشید …

صدف طاهریان  در فیلم های سینمایی پس کوچه‌های شمرون، سلام بر عشق و هیچ کجا هیچ کس بازی و در تله فیلمهای دارکوب و تلفن همراه نیز به ایفای نقش پرداخته است .

 

۶۷۶۷۴۹_۸۳۱
کشف حجاب صدف طاهریان ، بازیگر زن ایرانی

همه طرفداران صدف طاهریان ، این بازیگر زن سینمای ایران  بعد از دیدن عکس های بی حجاب وی  طی چندین فاصله زمانی شوکه و ناباوری خود را با گذاشتن کامنت هایی اعلام کردند .

همه دنبال کنند گان این بازیگر بر این باور بودند که صد در صد صدف نیز همانند بسیاری از هنرمندان دیگر صفحه اش هک شده و شروع به ابراز همدردی با این بازیگر کردند . و امیدوار بودند که بازیگر صدف طاهریان نیز این نظرات را به زودی تایید کرده و خیال همه طرفدارانش را آسوده کند .

 

۶۷۶۷۴۸_۲۳۵
کشف حجاب صدف طاهریان ، بازیگر زن ایرانی

 

اما در کمال ناباوری در فاصله زمانی اندکی صدف طاهریان با انتشار فیلمی که مبنی بر تایید گذاشتن پست های اینستاگرام از طرف خودش بود همه را در شوکی عظیم تر فرو برد . و این سوال بزرگ را در سر طرفداران خود به وجود آورد که با چه قصد و نیتی صدف طاهریان دست به همچین کاری زده است . کاری که می تواند به قیمت پایان کار حرفه ای وی در ایران تلقی شود . و حتی سوالات دیگری مانند این که آیا این بازیگر در حال حاضر در ایران اقامت دارد یا …. ؟که همه و همه از طرف صدف طاهریان بی پاسح مانده و قلب طرفداران خود را بیش از پیش آزرده خاطر ساخت.

امیدواریم این بازیگر در طی روزهای آینده جواب و پاسخی قانع کننده برای طرفداران خود بیان کند.

 

۶۷۶۷۴۷_۶۴۹
کشف حجاب صدف طاهریان ، بازیگر زن ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا