اتو و حالت دهنده مو

5 اتوموی مناسب موهای ضخیم و فر

افراد دارای موهای فر و ضخیم بهتر است چه اتومویی را بخرند؟ اگر شما هم جزو این افراد می باشد بهتر است بدانید که بهتر است از اتو موهایی که دارای کفی پهنی بوده و هم چنین دارای درجه حرارت بالایی می باشند استفاده نمایید . در این پست از ارشاکو قصد داریم به معرفی پنج نوع از این اتوموها بپردازیم،پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید .

 

اتو موی چرخشی بابیلیس

اتوموی پرخشی
اتوموی پرخشی

 

 اتو موی چرخشی Babyliss ST290E Hair Straightener and Styler صفحاتی پهن ازجنس سرامیک  داشته و دارای فن اوری تولید یون می باشد که باعث نرمی و لطافت مو می شود.

ST290E دارای سیستم ایمنی خاموش شدن خودکار بعد از یک ساعت استفاده نکردن است  که به منظور طول عمر هرچه بیشتر دستگاه می باشد.
اتو موی  ST290E قابلیت تنظیم 11 دما را داشته و حداکثر دمای آن 200 درجه سانتی گراداست , همچنین دارای سیم گردان است که کار با آن را راحت تر می کند.

ست حالت دهنده بابیلیس

حالت دهنده بابیلیس
حالت دهنده بابیلیس

 

ست حالت دهنده بابیلیس Babyliss MS21E Multi Styler صفحات  پهن سرامیکی دارد و گرما را بهتر منتقل می کند.
حالت دهنده MS21E سیستم خاموشی خودکار دارد که باعث می شود دستگاه پس از 60 دقیقه استفاده نکردن خود به خودخاموش گردد.
حالت دهنده ام اس 21 ای دارای حداکثر دمای 180درجه سانتی گراد بوده , همچنین دارای سیم گردان است که کار با آن را راحت تر می کند.
از دیگر مزیت های خرید اتوموی بابیلیس داشتن صفحات صاف کننده , ویو کننده , فر کننده , سری فر کننده 19 و 32 میلیمتری , دوسری روی فر کننده ها برای حالت دهی مو می باشد.

اتو مو خشک و تر پرومکس

اتومو پرومکس
اتومو پرومکس

 

اتو مو خشک و تر پرومکسPromax Straightener Hair 5500  دارای توان 50 وات و طراحی ارگونومیک است. بدنه اتو سافت تاچ بوده و بسیار نرم است و امکان استفاده طولانی مدت را بدون ایجاد خستگی فراهم می کند.

اتوموی پرومکس دارای صفحات  سرامیکی است که باعث سریع  گرم شدن در 30 ثانیه ، بازدهی بالا در ایجاد حرارت و ثابت ماندن حرارت در طول مدت زمان استفاده می شود.
روکش سرامیکی صفحات باعث نرمی، درخشندگی و لطافت موها شده و از آسیب رسیدن به موها در اثر اتو کردن جلوگیری می کند. اتو مو 5500 دارای دمای قابل تنظیم در محدوده 80 تا 210 درجه سانتی گراد می باشد.

اتوی مو رمینگتون

اتوموی رمینگتون
اتوموی رمینگتون
اتوی مو رمینگتون Remington S6600 Hair Straightener صفحاتی از جنس سرامیک داشته و دارای قفل لولایی به منظور سهولت در نگهداری می باشد.
صاف کننده ی S6600 قابلیت تنظیم دما دارد و بیشینه ی دمای  آن 210 درجه سانتی گراداست , همچنین دارای سیستم خاموشی خودکار است که باعث می شود دستگاه پس از 60 دقیقه استفاده نکردن خود به خود خاموش گردد.
از دیگر مزیت های خرید اتوموی رمینگتون داشتن دکمه ی خاموش و روشن و دارا بودن سیم گردان است که کار با آن را راحت تر می کند.
اتو و حالت دهنده موی رمینگتون خیلی سریع درعرض 15 ثانیه گرم می شود و دارای عملکرد تقویت کننده توربو می باشد.

اتو مو بابیلیس

اتوموبابیلیس
اتوموبابیلیس

اتو مو ST327SDE بابیلیس BaByliss ST327SDE با توان 49 وات و صفحات سرامیکی در کمترین زمان موهای شما را صاف می کند . اتو مو ST327SDE قابلیت استفاده برای موهای خشک و مرطوب را دارد و شما می توانید بلافاصله پس از حمام کردن از آن استفاده کنید . درجه حرارت صفحات اتو مو از 140 تا 235 درجه قابل تنظیم است و شما می توانید دمای اتو را برروی صفحه ی نمایشگر مشاهده کنید . اتو مو ST327SDE با سیم 1.8 متری و چرخش 360 درجه ای که دارد دسترسی وسیعی در اختیار شما قرار می دهد . در انتهای اتو مو کلید قفل کردن صفحات به صورت کشویی وجود دارد تا هنگامی که از وسیله استفاده نمیکنید فضای کمتری را اشغال کند .

Recent search terms:

  • بهترین اتو مو برای موهای فر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا