اتو و حالت دهنده مو

تفاوت اتوموی سرامیک با تیتانیوم

شما احتمالا با محصولات متنوعی از جنس تیتانیوم یا سرامیک مواجه شده اید . چیز های زیادی درباره آنها شنیده اید وشما تنها به یکی از آنها احتیاج دارید . ولی کدامیک برای شما مناسب است و چرا ؟

موضوع جالبی که در اینجا توجه ما را به خود جلب میکند اینست که در واقع تفاوت قابل توجهی بین این دو نیست . هر دو اتو مو سرامیک و تیتانیوم به مو های شما کمک میکنند که از حالت مجعد خود خارج شوند و شکنندگی مو ها را کاهش می  دهند و در نهایت به شما موهایی سالم تر و صاف تر هدیه کنند . اما به دست آوردن اطلاعات بیشتر درمورد هریک به شما کمک میکند تا ابزار مناسب برای نوع خاص موی خود پیدا کنید .

بنابراین چگونه بفهمیم که کدام ابزار برای مو های ما مناسب است ؟

در ادامه به تعدادی از ویژگی های هر یک اشاره میکنیم .

 

تیتانیوم :

آیا به تازگی مو های خود را کراتینه کرده اید ؟ توزیع یکنواخت گرمای بالای تیتانیوم به موهای شما کمک میکند تا  کراتینه را تثبیت کنید .

ابزار هایی از این جنس برای موارد زیر ایده آل هستند :

  • برای مو های ضخیم
  • برای موهای عادی
  • برای استفاده حرفه ای

 

سرامیک :

صفحات سرامیکی میتوانند به حفظ رطوبت موها با کمترین آسیب کمک کنند .

ابزارهایی از این جنس برای موارد زیر ایده آل هستند :

  • برای موهای نازک
  • برای موهای عادی و آسیب دیده
  • برای استفاده روزمره

 

همیشه موارد زیر را به هنگام استفاده از ابزار مناسب خودتان به یاد داشته باشید :

 

  1. ابزاری را انتخاب کنید که درجه حرارت قابل تنظیم داشته باشد .این به شما این امکان را میدهد که دما را بر اساس نیاز موهای خود تنظیم کنید .

 

  1. داغتر لزوما بهتر نیست . تنها به خاطر اینکه یک ابزار قابلیت رسیدن به درجه حرارت بالاتر را دارد به این معنی نیست که در ایجاد سبک مورد نظر شما موثرتر است . برای مثال , یک دستگاه فر کننده با دمای بالا میتواند فرهای ریزی به شما بدهد درحالی که همین دستگاه در دمای پایین تر به شما فر های درشت تری میدهد .

 

  1. موی هرکس با بقیه متفاوت است .در نظر داشته باشید کدام یک برای نیاز های منحصر به فرد شما بهتر است .

 

  1. همیشه از موهای خود با مواد اولیه مرغوب حفاظت کنید . از محصولاتی که میتوانند از موهای شما در برابر گرما حفاظت کنند استفاده کنید تا موهای سالمی داشته باشید .در کنار اینها استفاده از یک برند مرغوب مانند اتو مو رمینگتون یا … میتواند اوضاع را بهبود ببخشد .

 

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله فوق با ما مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا