گوناگون

تیلور سویفت محبوب تر از کیم کارداشیان و بیانسه ، محبوبترین کاربر اینستاگرام در دنیا

ارشاکو : تیلور سویفت خواننده ی زن آمریکایی بیشترین دنبال کننده ی اینستاگرام را در دنیا از آن خود کرد. فالوورهای حساب کاربری این خواننده در روز سه شنبه، هشتم اکتبر به پنجاه میلیون نفر رسیدند و حساب تیلور را محبوب ترین اکانت اینستاگرام کردند.

تیلور در همان لحظه عکسی از خودش منتشر کرد و در زیر عکس نوشت: پنجاه میلیون دنبال کننده!!! خیلی ممنونم دوستان. کاملا مطمینم که این بخاطر گربه های نازیه که من دارم.

بعد از تیلور ۲۵ ساله، کیم کارداشیان ۳۴ ساله با ۴۸٫۴ میلیون نفرفالوور، در رتبه ی دوم قرار دارد و بیانسه ی ۳۴ ساله هم با ۴۷٫۵ میلیون فالوور سومین حساب پرطرفدار دنیا را دارد. سلنا گومز با ۴۶٫۲ میلیون و آریانا گرانده با ۴۴٫۹ میلیون نفر در رقابت با یکدیگر هستند.

تیلور در حساب تویتر خود هم از بیشتر سلبریتی ها پیشی گرفته و ۶۴٫۵ میلیون نفر فالوور دارد.

به گفته ی چارلزپورچ، رییس برنامه های خلاقانه ی جهانی در اینستاگرام، جذابیت حساب های کاربری سلبریتی ها در یک شبکه ی اجتماعی تصویری، به خاطر صادقانه بودن و سرگرم کننده بودن آن ها است. آنچه که اینستاگرام انجام می دهد این است که سلبریتی ها را درست در برابر چشمان طرفدارانشان قرار می دهد و سلبریتی ها می توانند مستقیما نظرات و پیام های خود را کنترل کنند.

از بین مردان مشهور هم جاستین بیبر با ۴۰ میلیون پیرو جلودار است و در فاصله ای نه چندان نزدیک، باراک اوباما با ۴٫۷ میلیون نفر قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا