دنیای دیجیتال

چند روش مراقبت از گوشی های هوشمند

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : تهدیدهای زیادی که کاربران گوشی های هوشمند را تهدید می کنند ، این کاربران را واردار می کند تا همیشه مراقب و گوش به زنگ باشند . از این رو نیاز دانستیم که نکاتی را راجع به مراقبت از گوشی های هوشمند را با شما کاربران گوشی ها به اشتراک بگذاریم . در ادامه مطلب همراه ما باشید ….

 

مراقبت هایی ویژه از گوشی های هوشمند حتما بخوانید!
گوشی هوشمند

رمزگذاری گوشی هوشمند 

گذاشتن کلمه عبور و پین کد اولین قدم امنیتی برای گوشی شما محسوب می شود . حتما از یک قفل گذار بر روی گوشی تون جهت محافظت از گوشی هوشمندتان داشته باشین . ضمنا سعی کنید از پین کد ها قوی استفاده کنید و از گذاشتن رم های آسان مثل  ۱۲۳۴۵ و … جدا خودداری کنید.

 

استفاده از اپلیکیشن های مطمئن 

حتما از اپلیکیشن های معتبر استفاده کنید ، استفاده از اپ های ناشناس و غیر معتبر خود راهی برای نفوذ به گوشی های هوشمند هستند ، پس در انتخاب اپلیکیشن های مورد نیازتون حتما دقت کنید.

 

رها نکردن گوشی در مکان های عمومی 

در مکان های عمومی از گذاشتن گوشیتون روی میز و جاهای مختلف جدا خودداری کنید و شاید هنگام صحبت با دیگران و یا مشغول بودن شما گوشی هوشمندتون به سرقت بره ، یکی دیگر از مشکلاتی که در این صورت ممکنه بوجود بیاد نصب بدافزار توسط افرادی هست که در اون مکان همراه شما هستند برخی از بدافزار ها و یا اپلیکیشن های هک تنها با یک اسمس قابل نصب هستند ، پس حتما مراقب این مورد باشید.

 

مراقبت هایی ویژه از گوشی های هوشمند حتما بخوانید!

 

نرم افزارهای مخرب 

هیچ اپلیکیشنی را از سایت های نا آشنا دانلود نکنید . ، گاهی اوقات برخی از اپلیکیشن در سایت های مختلف دارای بدافزارهایی هستند که ممکن است پس از نصب کل سیستم عامل دستگاه هوشمندتان را با مشکل روبرو کند.

 

نرم افزارهای ردیابی گوشی 

حتما از نرم افزارهای اندرویدی استفاده کنید . یکی دیگر از روش های مراقبت از گوشی های هوشمند استفاده از اپلیکیشن های ردیابی گوشی است

 

 

مراقبت هایی ویژه از گوشی های هوشمند حتما بخوانید!

 

شبکه های وای فای رایگان 

به هنگام استفاده از شبکه وای فای رایگان در بیرون احتیاط کنید . چرا که با اتصال به شبکه های بی سیم فرد ارائه دهنده براحتی می تواند به دستگاه اندرویدی شما وارد شود. پس مراقب باشید.

 

فروش گوشی هوشمند 

همیشه فایل های موجود در گوشی تون از جمله عکس های شخصی و… بوسیله نرم افزار های تخصصی پاک کننده فایل حذف کنید چرا که اطلاعاتی که شما از گوشی هنگام فروش پاک میکنید. امکان بازیابی دارند .

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا