گوناگون

چربی سوز با انرژی زیاد

چربی سوزی زیاد

  • انرژی بسیار زیاد
  • تمرکز ذهنی
  • پشتیبانی از اشتها

اینکه ببینید وزن و سایز کم کرده اید خیلی حس خوبی دارد,البته,اما آیا به روش درستی وزن کم میکنید؟

اکثر مکمل های کاهش دهنده ی وزن به صورت دقیق سلول های چربی را هدف قرار نمیدهند و شامل محرک های مضر و کاهش دهنده های مضری هستند که باعث از بین رفتن عضلات میشوند.از دست دادن عضله به معنی قدرت کمتر,از بین بردن قابلیت چربی سوزی آینده و سخت تر کردن به دست آوردن نتایج میباشد.

شوک گرمایی D4 سلوکور شامل عصاره های گیاهی و ترکیبات قدرتمندی برای تغییر زیاد و خوب فیزیک بدنی شما میباشد – و چربی بدن را میسوزاند و در عین حال حجم عضلات ضروری برای افزایش بیشتر عضلات را حفظ میکند.بر خلاف دیگر محصولات کاهش دهنده ی وزن, D4 فرمال شاک عوارض جانبی ناخواسته ای مانند کاهش نیرو,اضطراب یا تهوع را حداقل میکند در حالی که متابولیسم و افزایش مقادیر انرژی را که در طول تمرینات به شما نیرو میدهند را حداکثر میکند.

D4 فرمال شاک چیست؟

سلوکور D4 فرمال شاک چربی بدن را میسوزاند,باعث افزایش بی مانند آدرنالین و انرژی زیاد میشود,و عوارض جانبی نامطلوب مانند کاهش نیرو,اضطراب,یا حالت تهوع آن هم فقط با یک قرص حداثل میسازد!اکثر محصولات کاهش دهنده ی وزن دستورالعمل های مربوط به میزان دز را رعایت میکنند – کاربران مجبور میشوند برای موثر واقع شدن مکمل میزان دز پیشنهادی آن را دائما و دقیق رعایت کنند : برخی محصولات نیاز به مصرف بیش از ۸ قرص در روز دارند!D4 فرمال شاک قدرتمندترین مکمل گرمازای موجود میباشد,و دارای فرمول بسیار غلیظی است که چربی بدن را آب میکند و انرژی بسیار زیادی را با یک دز ساده در یک قرص در بدن ایجاد میکند.

آدرنالین کلید کاهش وزن موفقیت آمیز است

D4 فرمال شاک از علامت دهنده های بتا ۲ برای افزایش طبیعی آدرنالین استفاده میکند و در عین حال که از متابولیسم و استقامت بدن حمایت میکند,انرژی و تمرکز را نیز افزایش میدهد.

D4 فرمال شاک میوه ی آملا,کافئین,و پوست درخت بید سفید را برای ایجاد یک ترکیب حمایت کننده از چربی سوزی و افزایش دهنده ی انرژی با هم ترکیب میکند – آن هم از طریق یک فرمول طبیعی.

تجزیه و تحلیل مواد موجود در D4 فرمال شاک

عصاره ی میوه ی آملا

عصاره ی میوه ی آملا یک منبع طبیعی از فیلمبلین است,که یک ماده ی محرک غده ی ترشح کننده ی آدرنالین قدرتمند است.فیلمبلین باعث افزایش شدید ترشح آدرنالین میشود که این اثر در نتیجه ی افزایش شدید انرژی سلولی و هوشیاری ذهنی است.تاثیرگذاری فیلمبلین را به افدرا تشبیه میکنند که هر دو عوارض جانبی نامطلوبی مانند افزایش فشار خون,اضطراب,یا عصبانیت را حداقل میکنند.فیلمبلین یک رگ گشا است,مسیر های عبور خون به سمت عضلات را باز کرده و باعث افزایش موقتی حجم عضلات و سرعت انقباض عضلات میشود.علاوه بر این,فلیمبلین به عنوان یک افزایش دهنده ی انقباض عضلات به منظور حداکثر سازی استفاده از اکسیژن در بدن عمل میکند.

 

عصاره ی پوست درخت بید سفید

این عصاره یک منبع طبیعی از سالیسین است,که یک ماده ی ضد التهاب و فعال طبیعی از آسپرین است.آسپرین یک ماده ی سنتی در محصولات رژیمی و انرژی زا میباشد,و تاثیرات گرمازایی کافئین و دیگر محرک های شبیه آدرنالین را تقویت میکند.حساسیت به انسولین,متابولیسم گلوکز,و متابولیسم چربی همه توسط سالیسیک اسید بهبود میابند.

اوکتوپامین HCL

اوکتوپامین یک ماده ی شبیه به آدرنالین طبیعی است که تجزیه ی سلول های چربی سفید به اسید های چرب آزاد را تحریک میکند,متابولیسم را افزایش میدهد و گرمازایی درون سلولی را نیز افزایش میدهد.اکتوپامین یک کمک کننده به کاهش وزن ضد کاتابولیک است,که باعث میشود بدن چربی را بدون تخلیه و تجزیه ی بافت عضله ای متابولیز کند.اوکتوپامین هیچ عوارض جانبی شناخته شده ای ندارد و نسبت به بی نظمی های مصرفی بسیار مقاوم است.

عصاره ی یوهیمباین

عصاره ی یوهیمباین عصاره ی پوست درخت یوهیمب آفریقایی است.یوهیمب به عنوان یک پیشگیرنده از اکسید شدن مونوآمین(MAOI) عمل میکند,که ماده ای است که دوپامین را افزایش میدهد,سروتونین را کاهش میدهد و از تجزیه ی نورپینفرین در بدن جلوگیری میکند.MAOI ها سیستم عصبی را تحریک میکنند,که نتیجه ی آن کاهش عکس العمل احساسی,افزایش هیجان,و طولانی تر کردن عکس العمل های شبیه به آدرنالین در بدن میباشند.یوهیمب یک دریافت کننده ی شبیه به آدرنالین است که عکس العمل های نبرد در بدن مانند افزایش ضربان قلب,افزایش لیپولیسیس,و افزایش جریان خون به سمت عضله ها را کاهش میدهد.ی.هیمب همچنین رگ گشا و باعث افزایش انقباض عضلات نیز میشود,جریان خون به سمت عضلات و مصرف اکسیژن توسط بدن را حداکثر میسازد.

اوودیامین

اوودیامین یک عصاره ی گیاهی است که ذخیره ی چربی را محدود میکند,متابولیسم را افزایش میدهد,و انرژی مثبت را افزایش میدهد.اوودیامین به طور چشمگیری تولید گرمای بدن را افزایش داده و دمای داخلی بدن را افزایش میدهد,و به این صورت میزان مصرف کالری و چربی ها به عنوان انرژی را افزایش میدهد.اوودیامین یک ماده ی ادرارآور است.

عصاره ی گل ساعت

این عصاره یک عصاره ی گیاهی طبیعی است که اضطراب,عصبانیت,و کاهش نیرو را که معمولا یکی از عوارض جانبی استفاده از مکمل های کاهش وزن است را حداثل میکند.عصاره ی گل ساعت به عنوان یک MAOI عمل میکند,که ماده ای است که دوپامین را افزایش میدهد,سروتونین را کاهش میدهد و از تجزیه ی نورپینفرین در بدن جلوگیری میکند.

کافئین

کافئین یک محرک روانگردان قدرتمند است.کافئین سیستم عصبی مرکزی را تحریک میکند,خستگی را کاهش میدهد و افزایش هوشیاری و مقادیر انرژی را بهبود میبخشد.

اسکلارولاید

اسکلارولاید یک عصاره ی طبیعی از گیاه کلاری سیج است که انرژی را افزایش میدهد و به حفظ حجم عضلات در طول کاهش وزن کمک میکند.اسکلارولاید تبدیل ATP به cAMP را افزایش میدهد,که یک ماده ی انتقال دهنده ی پیغام درون سلولی است که چندین فرآیند سلولی از جمله متابولیسم لیپید و تولید تیروئید را تسریع میکند.

 

 

ان – استیل – ال – تیروسین

این ماده فرم سریع جذب شونده و در دسترس ال – تیروسین است که کمتر توسط ادرار دفع میشود.ال – تیروسین یک پیش ماده ی آمینو اسید برای غده ی فوق کلیوی و افزایش هورمون های اپینفرین,دوپامین و نورپینفرین است.این هورمون ها از ترشح HGH حمایت میکنند و در افزایش انرژی,آگاهی و وهوشیاری ذهنی دخیل هستند.

سوالات متداول در مورد D4 فرمال شاک

آیا باید D4 فرمال شاک را همراه با غذا مصرف کنم؟

میتوانید هم با غذا و یا با معده ی خالی مصرف کنید.

آیا لازم است هر روز D4 فرمال شاک را مصرف کنم؟

برای اطمینان از نتایج بهتر چربی سوزی,باید D4 فرمال شاک را دائما مصرف کنید,بر روی هر بسته نوشته شده است هر روز مصرف شود.برای کاربرانی که به سادگی میخواهند میزان انرژی بدنشان افزایش یابد,۱ یا ۲ کپسول کافی است.

میتوان D4 فرمال شاک را با دیگر محصولات سلوکور مصرف کرد؟

D4 فرمال شاک به گونه ای طراحی شده است که بتوان آن را با همه ی محصولات چربی سوز غیر محرک سلوکور برای حداکثر کردن نتایج چربی سوزی ترکیب کرد.

من در حال مصرف نسخه ی دارویی پزشک هستم,آیا میتوانم D4 فرمال شاک را مصرف کنم؟

اگر در حال مصرف دارو هستید و/یا از بیماری مزمنی رنج میبرید,درخواست میکنیم قبل از استفاده از محصولات سلوکور با پزشک معالج یا مربی ورزشی خود مشورت کنید.برچسب های محصول و حقایق مکمل ها در وبسایت ما موجود میباشند تا در صورت نیاز پزشک شما بتواند آنها را مطالعه کند.

من یک ورزشکار تحت آزمایش داروی هستم,میتوانم از D4 فرمال شاک استفاده کنم؟

با اینکه هیچکدام از محصولات ما حاوی مواد غیر قانونی نیستند,اما جواب این سوال بستگی به این دارد که چه نوع آزمایشی در حال انجام شدن بر روی بدن شماست.NCAA , برای مثال,استفاده ی از محرک ها(مانند کافئین) را ممنوع میکند.ما تصویه میکنیم که ورزشکاران با مسئولان خود مشورت کنند تا بتوانند اطمینان حاصل کنند که رژیم مصرف مکمل آنها در داخل چارچوب مورد نظر است و اجازه ی کامل و مطمئن برای مصرف محصولات سلوکور را اخذ کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا