آرایشی و زیبایی

با چند روش ساده خانگی ناخن هایتان را براق کنید

داشتن ناخن های قوی و براق نیازمند رعایت نکاتی می باشد . قصد داریم نکاتی را که به قوی ماندن و براق بودن ناخن های شما کمک می کنند را در این مطلب معرفی کنیم .

استون استفاد نکنید 

استون باعث خشکی ناخن می شود که همین امر می تواند موجب شکننده شدن و آسیب پذیری ناخن هایتان شود . پس به هنگام پاک کردن لاک هایتان از استون به تنهایی استفاده نکنید .

از مانیکور لیمو استفاده کنید 

آبلیمو یک عامل مناسب برای کاهش زردی ناشی از گرد و غبار و …. است که بر روی ناخن هایتان نشسته است . برای انجام مانیکور ناخن بدین صورت عمل کنید :  آبلیمو را به ناخن های خود می مالید.به اینصورت که آبلیمو را در یک ظرف می ریزید و ناخن های خود را بمدت ۱۰ دقیقه در آن قرار می دهید. سپس سرکه را با مقداری آب گرم مخلوط می کنید و ناخن های خود را با استفاده از یک برس مسواک می زنید و تمیز می کنید.

 

ناخن
ناخن

از روغن زیتون استفاده کنید 

روغن زیتون یک داروی مناسب و معمولی برای درخشش ناخن ها بشمار می آید. روغن زیتون گرم را بر روی ناخن های خود بمالید. همچنین می توانید چند قطره روغن زیتون به آب گرم اضافه کنید و دستان خود را در آن غوطه ور نمایید و ناخن های خود را ماساژ دهید.قبل از اینکه لاک بزنید روغن زیتون را مستقیما به ناخن های خود بمالید و ۱ تا ۲ قاشق غذاخوری آبلیمو به روغن زیتون اضافه کنید و دستان خود را در آن بگذارید.

از وازلین استفاده کنید 

می توانید ا زوازلین قبل از دوش گرفتن و یا بعد از ان استفاده کنید . ناخن هایتان را با وازلین مالش دهید و بگذارید چند دقیقه وازلین بر روی ناخن هایتان بماند .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا