دنیای دیجیتال

هوآوی پرچمدار جدید خود را رسما معرفی کرد

شایعات و زمزمه های راجع به پرچمداران سال ۲۰۱۶ شرکت هواوی که از ماه اکتبر سال گذشته ی میلادی آغاز شده بودند امروز و با معرفی رسمی P9 و P9 Plus به پایان رسیدند ، دیگر شایعه ای در کار نیست و امروز می توانیم تمام جوانب فنی و مشخصات این دو گوشی رده بالا را برایتان معرفی نماییم.

Huawei P9 اولین پرچمدار این شرکت چینی می باشد که در آمریکا به طور رسمی عرضه می گردد و این موضوع اهمیت زیادی برای هواوی دارد از این بابت که می خواهد پتانسیل بازار آمریکا را بسنجد.

برای این گوشی یک صفحه ی نمایش ۵.۲ اینچی با دقت پیکسلی ۱۹۲۰*۱۰۸۰ در نظر گرفته شده است ، همچنین برای مغز متفکر آن از پردازنده ی Kirin 955 استفاده شده است که دارای ۴ هسته ی Cortex-A72 و نیز ۴ هسته ی Cortex-A53 می باشد ، دوربین دوگانه ی ۱۲ مگاپیکسلی این گوشی دارای ۲ لنز Leica می باشد و  پیکسل هایی با سایز ۱.۲۵ میکرون را ارائه می کند هر دو لنز این دوربین ۲ گانه دارای سیستم لرزشگیر می باشند و دوربین سلفی این گوشی نیز دارای دقت ۸ مگاپیکسلی می باشد.

این گوشی در دو مدل با رم ۳ گیگابایتی و حافظه ی داخلی ۳۲ گیگابایتی و نیز مدلی با ۴ گیگابایت حافظه ی رم و نیز ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی به بازار عرضه خواهد گردید و از دیگر ویژگی های به کار رفته در آن می توان به سنسور اثر انگشت در قسمت پشتی و نیز باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری اشاره نمود ، علاوه بر این این گوشی دارای درگاه یو اس بی نوع سی و اندروید نسخه ی ۶ می باشد.

همچنین این گوشی در رنگهای متنوعی چون:Ceramic White, Haze Gold, Rose Gold, Titanium Silver, Mystic Silver and Prestige Gold در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت ، حاشیه ی تصویر و نیز ضخامت بدنه آن از پرچمدارانی چون آیفون ۶ اس و گلکسی اس ۷ کمتر می باشد و قیمت پایه ی آن ۶۸۰ دلار است.

گوشی Huawei P9 Plus از یک صفحه ی نمایش ۵.۵ اینچی با دقت پیکسلی ۱۹۲۰*۱۰۸۰ بهره برده ، دارای پردازنده ی Kirin 955 می باشد و ۴ گیگابایت حافظه ی رم و نیز ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی از دیگر ویژگی های آن است دوربین های آن به ترتیب ۱۲ و ۸ مگاپیکسل هستند که عینا مشابه P9 هستند ، سنسور اسکن اثر انگشت و باتری ۳۴۰۰ میلی آمپری نیز در آن به چشم می خورد ، قیمت پایه ی این گوشی ۸۵۰ دلار می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا