آرایشی و زیبایی

پنج راه حل ساده خانگی برای جلوگیری از پیری موهایتان

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : مو یکی از قسمت های مهم زیبایی هر فردی محسوب می شود . با دارا بودن موهایی سالم و زیبا علاوه بر زیبایی می توان هر مدلی را نیز به صورت خود ببخشید . پس مو می تواند نقش بسیاری در زیبایی شما ایفا کند ، البته موهایی سالم . پس برای جلوگیری از پیری موهایتان و سلامت آن ها بایستی نکات کوچک ساده ای را رعایت نمایید . به همین دلیل امروز قصد داریم شما را با ۵ راه حل ساده و در دسترس خانگی آشنا کنیم . اگر خواهان آشنایی با این روش ها می باشد ، از شما دعوت می کنیم تا در ادامه مطلب همراه ما بمانید .

زرده تخم مرغ

اولین روش پیشنهادی ما استفاده از زرده تخم مرغ می باشد . به این صورت که چند زرده تخم مرغ را با کمی روغن زیتون مخلوط کرده و بر روی موهای سرتان بمالید و سعی کنید تا مواد بیشتری را به ریشه موهایتان برسانید ، سپس با یک حوله ی گرم به مدت ۲۰ دقیقه موهایتان را بپوشانید و بعد بشویید . پیشنهاد می کنیم این عمل را حداقل هفته ای یک بار انجام دهید .

 

آبکشی صحیح موها

خیلی مهم است که آبکشی موهایتان درست انجام گیرد . حتما توجه داشته باشید که پس از هر بار شستن موهایتان با مواد شوینده آن ها را به درستی ابکشی نمایید . هم چنین پیشنهاد می کنیم ، آخرین آبکشی موهایتان را با آب سرد انجام دهید ، در این صورت نتیجه بهتری خواهید گرفت .

 

 

موهای زیبا
موهای زیبا

 

 

سرکه سفید

پس از این که موهایتان را شستید می توانید از مخلوط آب با سرکه سفید بر روی موهای خود استفاده کنید و در نهایت موهایتان را با آب سرد آبکشی نمایید .

 

آب لیمو

آب لیمو باعث زیبایی و براقی موها می شود . مرتبا موهای خود را با آب لیمو بشویید و سپس با آب سرد آبکشی نمایید . این کار تاثیر زیادی در زیبایی و تقویت موهای شما ایفا خواهد کرد .

 

تغذیه صحیح

در نهایت بایستی گفت که رعایت همه نکات زیبایی که در بالا گفته شد موثر و مفید می باشند ، اما بهتر و کاربردی تر از همه آن ها تغذیه سالم شما می باشد . برای داشتن موهای سالم و نرم میوه‌ها، سبزیجات و مواد دارای ویتامین B، A و زینک مصرف کنید.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا