خودرو

بدترین زمان خرید خودرو چه زمانی است؟

اگر می خواهید خودرو بخرید,احتمالا به خوبی از زمان های خاص آگاه هستید – مانند آخر ماه یا آخر مدل سال – اگر می خواهید یک معامله ی عالی داشته باشید این زمان ها بهترین هستند.اما بدترین زمان خرید خودرو چه زمانی است؟آیا زمان خاصی وجود دارد که بهتر است به هر قیمتی از خرید خودرو بپرهیزید؟ما چند پیشنهاد داریم.

ابتدای ماه

به چند دلیل مشابه نباید در ابتدای ماه خودرو بخرید بلکه باید در انتهای ماه این کار را انجام دهید : چون دلالان می خواهند به مقدار فروش مورد هدف خود در پایان ماه برسند,بنابراین بسیار در ارائه ی یک معامله ی خوب در پایان ماه دست و دلباز تر هستند.

این گفته بیانگر این است که,دلالان همهیشه در کسب وکار فروش خودرو و پول در آوردن هستند – بنابراین معمولا معاملات مشابهی در طول ماه فراهم می کنند,مخصوصا اگر ثابت کنید که قصد جدی خرید دارید آن هم بسیار سریع .اما هیچوقت نمی دانید : اگر در آخرین روزهای ماه به سراغ آنها بروید و آنها هم فقط یک یا دو فروش دیگر تا رسیدن به مقدار هدف فاصله داشته باشند,ممکن است بتوانید معامله ی بهتری نسبت به بقیه ی زمان ها داشته باشید.

 

FDS_611_WedJan27012614IRST2016_بدترین-زمان-خرید-خودرو
خرید خودرو

ابتدای مدل سال

یک زمان بد دیگر برای خرید یک خودرو : ابتدای مدل سال.یک مثال : ماه آگوست یا سپتامبر ۲۰۱۵ است و مدل های ۲۰۱۶ به تازگی به بازار آمده اند,پس احتمال اینکه بتوانید معامله ی شیرینی برای مدل های ۲۰۱۶ داشته باشید بسیار کم است.حتی اگر تغییرات کمی بین مدل های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ وجود داشته باشند,دلالان به هیچ وجه تخفیف خوبی بر روی خودرویی که تنها چند روز یا چند هفته است که به بازار آمده است ارائه نمی دهند.

اگر در ابتدای یک مدل سا است و شما هم یک تخفیف خوب می خواهید,پس بهتر است که مدل های قبلی را خریداری کنید.در آن مورد,دلال به احتمال زیاد تخفیف بیشتری برای جا باز کردن انبارش ارائه می دهد,تا بتواندخودروهای جدید بیاورد.

درست بعد از آمدن یک مدل جدید

بدون شک,بدترین زمان خرید یک خودروی جدید درست زمانی است که به بازار می آید,چون مسلما تقاضاهای زیادی برای مدل جدید وجود دارند و دلالان به احتمال زیادکمترین مقدار تخفیف را در آن زمان ارائه خواهند داد.

برای مثال,اگرچه پیدا کردن یک معامله ی خوب و شیرین برای هوندا پایلوت ۲۰۱۵ آسان بود,اما خیلی چیزها با طراحی دوباره روی مدل ۲۰۱۶ آن صورت گرفته اند.تقاضا بیداد می کند و دلالان لازم نیست برای فروش خودرو تخفیفی ارائه دهند – بنابراین این کار را هم نمی کنند.خریدارانی که پایلوت جدید می خواستند قیمت اضافه تری برای به دست آوردن آخرین طراحی خودرو پرداختند در صورتی که با قیمتی بسیار کمتر می توانستند معامله ی شیرینی برای مدل قبلی جوش دهند.مسلما,مدل قبلی هم یک مدل قدیمی با ظاهر زشت و تجهیزات از مد افتاده نیست.

نظر  پردیس خودرو

اگر در هنگام خرید خودرو جدیدترین و آخرین مدل را می خواهید,پس انتظار تخفیف بزرگ نداشته باشید.بهترین پیشنهادات و تخفیفات در پایان ماه,در پایان مدل سال و وقتی قرار است یک طراحی جایگزین شودارائه می شوند.اگر در ابتدای مدل سال خودرو بخرید یا انتظار بهترین تکنولوژی ها را دارید پس آماده ی پرداخت هزینه ی زیاد هم باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا