خودرو

بررسی ماشین تویوتا یاریس ۲۰۱۶

خودرو تویوتا یاریس ۲۰۱۶

تویوتا یاریس 2016

 

سال آینده برای طرفداران ماشین های کمپانی تویوتا ، سال خاصی است . مدل های متعددی در حال تولید هستند که تا سال آینده به بازار می آیند . به احتمال زیاد ، تویوتا یاریس تا سال آینده به بازار عرضه می شود . با این حال باید برای مدل بهبود یافته ی آن صبر کنیم . این کمپانی قصد دارد تا مدل جدید را با تغییراتی جزئی در مدل قبلی این ماشین به فروش برساند .

بحث درباره ی تنظیمات قطعات زیر کاپوت ، لحظات هیجان انگیزی برای این کمپانی موفق خواهد بود . انتظار می رود که موتور مدل ۲۰۱۶ این ماشین همانند مدل قبلی خود باشد . این موتور ۱٫۵ لیتری ، ۴ سیلندر خطی دارد که باعث می شود توانی حدود ۱۰۶ اسب بخار با ۱۰۳ فوت گشتاور تولید کند . دنده این ماشین به حالت آن بستگی دارد . با این حال ، می توانید دنده ۴ یا ۵ را به صورت دستی یا اتوماتیک به سیستم انتقال این ماشین اضافه کنید . مدل آینده این ماشین از نوع ماشین های محور جلو می باشد .

از جمله تفاوت هایی که این مدل با مدل قبلی خود دارد ، این است که این ماشین می تواند مسافت بیشتری را با سوخت کمتری طی کند . تولیدکنندگان ژاپنی توانسته اند با ترکیب چند موتور ، مصرف سوخت را کنترل کنند . این ماشین به طور متوسط در شهر صدی ۸ لیتر سوخت مصرف می کند ( هر ۱۰۰ کیلومتر ، ۸ لیتر سوخت مصرف می کند ). در حالی که در بزرگراه ها صدی ۶ لیتر سوخت مصرف می کند ( هر ۱۰۰ کیلومتر ، ۶ لیتر سوخت مصرف می کند ) . این خصوصیت مدل یاریس ۲۰۱۶ را برای طرفداران کمپانی تویوتا جذاب تر می کند .

نمایی از تویوتا یاریس 2016

 

تویوتا یاریس ۲۰۱۶ با تغییراتی سطحی در بدنه خارجی آن عرضه خواهد شد . از جمله اصلاحات این مدل تغییر در رنگ بدنه ی خارجی این ماشین است که بسیار درخشان است ، در حالی که طراحی بدنه ی آن تغییری نکرده است . مسئولین این کمپانی گفته اند که این مدل دو در است اما به خوبی مدل چهار در آن طراحی شده است .

مدل هاچبک آن در سه مدل مختلف تولید شده است . مدل L ( پایه ) ، مدل LE و در آخر مدل SE از جمله مدل های این ماشین است . مدل L دارای قابلیت قفل هوشمند در و پنجره می باشد . سیستم تنظیم آب و هوا ، فرمان هیدرولیک ، GPRS ، قابلیت اتصال تلفن همراه و دستگاه های پخش کننده موسیقی با بلوتوث ، و سیستم فوق العاده قوی صدا با ۶ بلندگو ، صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی ، پخش کننده CD جداگانه ، رادیو ماهواره ای HD ، و یک سیستم ورودی شگفت انگیز AUX ، از جمله قابلیت های فوق العاده ی این ماشین است . USB و رابط iPod نیز در این مجموعه وجود دارند . این کمپانی ویژگی های خاص دیگری از جمله قابلیت بازکردن ماشین بدون کلید ، کنترل ویژه ، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان را در مدل LE خود عرضه کرده است .

نمای کناری تویوتا یاریس 2016

کمپانی تویوتا سیستم های امنیتی متعددی را بر روی این ماشین نصب کرده است . مدل جدید این ماشین سیستم امنیتی کیسه هوا را برای همه ی سرنشینان تعبیه کرده است . سیستم هشدار ضد سرقت هم از دیگر قابلیت های این ماشین است . یاریس ۲۰۱۶ رقیب های سرسختی مثل ماشین های مزدا ۲ ، هیوندای accent ، فورد fiesta ، و هوندا healthy خواهد داشت .

نمای از داخل تویوتا یاریس 2016

قیمتی که برای این مدل انتظار می رود چیزی حدود ۱۵۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ دلار ( معادل ۴۳ میلیون تا ۵۸ میلیون ) است . این ماشین احتمالا در نیمه ی دوم سال ۲۰۱۵ به بازار می آید . یاریس ۲۰۱۶ درنمایشگاه های نیویورک یا دیترویت به نمایش گذاشته خواهد شد .

 

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله فوق با ارشاکو مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا