گوناگون

پیشنهاد خرید هدیه برای بانوان

در ملل گوناگون برای تجلیل از زنان و مادران روزی را به این نام گذاشته اند. روز زن و روز مادر رویدادی مهم محسوب میشود از این رو در کشورهای مختلف تاریخ های گوناگونی به مناسبت این روز مهم گرامی داشته میشود.در کشور ما روز ولادت حضرت فاطمه زهرا مصادف با ۲۰ جمادی الثانی روز مادر و روز زن نامیده شده است.

با نزدیک شدن به روز مادر استرس و سر در گم شدن برای تهیه هدیه ای مناسب به اوج خود می رسد.با خود چند سوال همیشه میپرسیم:

چی هدیه ای برای روز مادر و روز زن بخرم؟
با قیمت معقول چه کادویی برای روز زن تهیه کنم ؟
چه هدیه هایی برای روز زن و روز مادر مناسب است ؟

برای پاسخ به این پرسش ها سریع به اصل مطلب میپرداریم چرا که وقت زیادی باقی نمانده به اندازه کافی وقت را کشته ایم !!!

در مطلب زیر از ارشاکو به این پرسش پاسخ میدهیم چه نوع هدیه هایی با مبلغ مورد نظر ما برای این روز مناسب است و میتوانیم با خریدن انها هر چند کم قدردان زحمات این بزرگواران باشیم.

۱- عطر و ادکلن : پیشنهاد مناسبی برای خرید هدیه ای مناسب برای این روز است. خرید عطرهایی با رایحه های مختلف با توجه به روحیات فرد مورد نظرمان انتخابی ایده آل است.ولی اگر نظر ارشاکو را میخواهید سعی کنین ادکلن هایی را انتخاب کنین حجم انها ۵۰ تا ۱۰۰ میل باشد و رایحه ان تقریبآ ملایم باشد.البته اگر امکان دارد گوشی تلفن رو بردارین یک زنگ به همسر یا مادرتان بزنین و به بهانه ای اسم عطری که استفاده میکنن رو بپرسین تشخیص خیلی راحت میشود که با توجه به اینکه چه رایحه ای استفاده میکنند ادکلن مورد نظر را انتخاب کنیم.

اما فروشگاه اینترنتی ارشاکو با توجه به بودجه شما خرید عطر را برای شما آسان میکند.شما با رفتن به مطلب پیشنهاد خرید عطر و ادکلن با قیمت های ارزان , متوسط و گران دقیقآ عطر و ادکلن های مناسب با بودجه خودتان را پیدا خواهید کرد.

 

خرید هدیه

 

 

۲- زیور آلات : مورد بعدی برای هدیه دادن زیورآلات مختلف اعم از گردنبند ، آویز ، گوشواره ، گل سینه ، دستبند ، ست و نیم ست و … میباشد.لازم نیست حتمآ طلای ۲۴ عیار بخرید و خود را در مضیقه و تنگنا قرار دهید .زیور آلاتی با جنس استیل و براق ، تیتانیوم و اگر مشکل مالی ندارید به سمت طلا و از این دست بروید.

 

 

 

 

خرید هدیه

 

 

۳- ساعت مچی : هدیه بعدی برای روز زن و مادر ساعت است .ساعت مچی هدیه مناسب و در خور شأن است.با توجه به بودجه ای که در نظر گرفتید میتوانین سمت ساعت مچی هم بروید.با توجه به سن و سال مادر یا همسرتان میتوان ساعت اسپرت و ورزشی ، ساعت کلاسیک ،ساعت بند چرمی و … انتخاب نمود.قیمت و طیف انتخاب در ساعت ها بسیار متنوع است.

 

 

خرید هدیه

 

 

۴- روسری : خرید روسری هایی مانند روسری ساتن با طرح های براق کادویی مناسب برای روز زن است.روسری های رنگ روشن مناسب خانم های جوان است و روسری های رنگ تیره خانم های پا به سن گذاشته است.

خرید هدیه

 

 

۵- وسایل سنجش سلامت  برای عزیزانمان نیز هدیه مناسب است ابزارهایی مانند فشار سنج، ترازو ، تست قند خون، نمایشگر ضربان قلب .همچنین میتوان با کادو دادن دستگاه تصفیه هوا , هوا را برای مادر و همسرتان مرطوب و مناسب نگه دارید تا تنفسی سالم داشته باشند.

 

 

خرید هدیه

 

 

۶- تجهیزات ورزشی :خرید لباس و گرمکن ورزشی ، خرید کفش ورزشی ، تردمیل ، اسکی فضایی دوچرخه ثابت میتوان انها را را به ورزش تشویق کرد و سلامتی همسر و مادر خود را تضمین کنید.

 

 

خرید هدیه

 

 

۷-لوازم خانگی و آشپزخانه : هدیه دادن لوازم خانگی و آشپزخانه مانند مایکروفر،سرخ کن ، توستر و … همیشه برای خانم ها خوشحال کننده بوده و هست.

 

 

خرید هدیه

 

 

۸ – بلیت های مناطق مختلف مانند بلیط مناطق سیاحتی ، بلیت مکان های توریستی ، بلیط سینما و تئاتر ، بلیط موزه و انواع بلیت ها نیز انتخاب مناسبی است.

 

 

خرید هدیه

 

 

۹ –کتاب نیز هدیه و کادویی مناسب به حساب میاید با توجه به اینکه فرد مورد نظر شما به چه موضوعاتی علاقه دارد میتوانید کتاب مناسب او پیدا و تهیه کنید و خوشحالی را برایشان به ارمغان بیاورید.

 

 

خرید هدیه

 

 

۱۰- گل : با هر بودجه ای میتوانین حتی یک شاخه گل روز مادر و روز زن را به عزیزانتان تبریک بگویید.

 

 

خرید هدیه

 

 

۱۱- کارت هدیه: هدیه رایج برای هر مناسبتی کارهای هدیه بانکی است اساسآ هدیه دادن پول برای کسانی که از علاقه فرد مورد نظر بی اطلاع هستند بهترین گزینه است.

 

 

خرید هدیه

 

 

۱۲-سکه و شمش: سکه طلا از هدیه های قدیمی و رایج است ربع سکه ، نیم سکه ، تمام سکه و یا سکه هایی طلا به گرم های پایین و شمش های گرم پایین نیز انتخاب های مناسبی هستند.

 

 

خرید هدیه

 

 

همراهان فروشگاه اینترنتی ارشاکو هم اگر هدیه مناسبی به نظرتان می آید و ذکر نشده نام ببرید و باقی عزیزان را در این انتخاب راهنمایی فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا