خودرو

انتشار عکس های کیا اسپرتیج جدید

کیا بالاخره عکس هایی رسمی ازآخرین پرچم دار محبوب شاسی بلند سایز متوسط خود منتشر کرد. با  ارشاکو در این مطلب همراه شوید…

کیا بالاخره عکس هایی رسمی ازآخرین پرچم دار محبوب شاسی بلند سایز متوسط خود منتشر کرد.اسپورتیج جدید در مراسم فرانکفورت موتور،قبل از شروع به فروش آن در پایان سال،به نمایش داده می شود.و حالا ما قبل از مراسم خارج و داخل این ماشین را دیده ایم.

این عکس های رسمی تعادل بیشتری را در طراحی نسبت به نیسان Qashqai که رقیب اصلی اسپورتیج محسوب می شود نشان می دهند.طراحی این ماشن را با لغاتی مثل شجاع و تهاجمی توصیف کرده اند و در فرانکفورت کنار اوپتیما با طراحی جدیدش قرار می گیرد.

 

۲
خودرو کیا

 

از امکانات اسپورتیج می توان به تایگر نویز کیا،همراه با جلو پنجره ی برجسته تر و چراغ جلوی صیقلی بیرون زده از طرفین اشاره کرد.

شیشه ی جلو اتومبیل کمی شدت شیب بیشتری دارد،اگر چه پنجره ی سمت شیب دار بسیار شبیه ماشین های قدیمی است.طراحی گسترده خطوط انتهایی خودرو به آن ظاهر بزرگتری داده،در حالی که در عقب یک نوار کروم نور های عقب را دوباره طراحی کرده است و استفاده ی آزادانه ی کروم برای اگزوز،ظرافت های پایین در و میله های سقف دیده می شود.

 

۳
کیا

 

کیا ادعا می کند که اسپورتیج،عنوان خالص ترین و با کیفیت ترین کابین روز آن را دریافت خواهد کرد.کیفیت مواد نرم و طراحی کلاسیک آن همراه با مجموعه ای از سرگرمی،فن آوری و ایمنی است.ویژگی هایی از قبیل صندلی های اسپرت چرم و تنظیم روشنایی محیط نیز در کابین دیده می شود.

مشخص نیست که طراحی جدید آن نقش کاربردی هم داشته باشد یا خیر.زیرا که اسپورتیج فعلی یکی از بزرگترین صندوق عقب ها را در ماشین های سبک خودش دارد.

در رابطه با موتور می توان انتظار داشت که موتور چهار سیلندر در انواع دیزلی و بنزینی ارایه گردد،گزینه ای بودن دیفرانسیل جلو یا تمام دیفرانسیل بودن خودرو نیز باید دوباره ارایه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا