گوناگون

سلنا گومز: شیمی درمانی را آغاز کرده ام

مجله ی بیلبورد این بار عکس روی جلد خود را به سلنا گومز اختصاص داد و با خبری در مورد سلامتی این خواننده ی جوان قلب هوادارانش را به درد آورد.

این ستاره ی مشهور اعلام کرد که پزشکان بیماری او را لوپوس که یک بیماری خطرناک خود ایمنی است تشخیص داده اند و شیمی درمانی را بر روی او آغاز کرده اند. او اضافه کرد: دلیل فاصله گرفتنم از دنیای موسیقی بیماری ام است و در ابتدا نمی خواستم در این مورد به کسی چیزی بگویم و خودم را در خانه محبوس کردم . به دنبال این خبر هواداران او در شبکه های اجتماعی با او شدیدا ابراز همدردی کردند و هشتگ #WeAreHereForYouSelena به سرعت در اینستاگرام جزو هشتگ های محبوب شد.

لوپوس چیست؟ لوپوس یک بیماری خود ایمنی است که درآن سلول های سیستم ایمنی سلول های بدن را بیگانه تشخیص داده و به آنها حمله می کنند و آن ها را از بین می برند. لوپوس معمولا پوست، کلیه، سلول های خونی، مغز، قلب و ریه ها را مورد هدف قرار میدهد. ای مسئله تشخیص پزشکان راسخت تر می کند زیرا بیماران با علائم مختلف به دکتر مراجعه می کنند. در اغلب بیماران لوپوس در پوست صورت از بینی ها به سمت گونه ها به شکل یک پروانه حرکت می کند .

۱
سلنا گومز: شیمی درمانی را آغاز کرده ام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا