آرایشی و زیبایی

آرایش سریع و طبیعی

تصور کنید که در یک چشم به هم زدن زیباتر شوید! چه چیز بهتر از این؟ اگر می­خواهید طبیعی بودن چهره خود را حفظ کنید ولی عین حال زیباتر بنظر برسید کافی است این ۷ راز آرایشی که امروز می­خواهم با شما درمیان بگذارم را انجام دهید.

خشک کردن لاک ناخن

هیچ چیزی ناخوشایندتر از وجود حباب­ها و خراش­های روی لاک ناخن نیست چرا؟ چون فرصت کافی نداشته اید که لاک ناخنتان کاملا خشک شود. اگر بخواهید لاک ناخنتان سریع خشک شود کافی است بعد از اینکه لاک زدید انگشتانتان را در یک کاسه پر از آب یخ به مدت ۳ دقیقه قرار دهید. شاید کمی ازار دهنده باشد اما به جای صرف ۵ دقیقه یا شاید حتی بیشتر برای خشک کردن لاک، فقط ۳ دقیقه زمان گذاشته اید تا لاکتان پاک شود.

احیا کردن ریمل فقط با چند قطره مایع قطره چشم

اگر ریملتان خشک شده اس و به خوبی اول نیست کافی است چند قطره مایع قطره چشم به آن اضافه کنید و خوب تکان دهید تا قطره و مواد ریمل با هم مخلوط شوند. اینکار باعث می­شود که مایع ریمل کمی رقیق و روان شود و به خوبی روی مژه­هایتان بشیند. البته اگر از تاریخ تولید ریملتان بیشتر از ۶ ماه می­گذرد بهتر است که آنرا دور بریزید.

 

آرایش
آرایش

 

لایه برداری از پوست لب قبل استفاده از رژ لب

یکی از کارهایی که می­توانید برای ماندگاری بیشتر رژ لب بر روی لبهایتان انجام دهید این است که قبل از استفاده از رژ لب، با مسواک کمی روی لبهایتان بکشید تا پوستهای مرده لبتان ازبین برود. البته بهتر است از مسواک مخصوص بچه­ها استفاده کنید. همچنین می­توانید از مخلوط روغن زیتون و شکر برای لایه برداری بهتر استفاده کنید. نتیجه­ای که به دست می­آید ارزش ۱ تا ۲ دقیقه صرف وقت را دارد.

استفاده از خط سفید در قسنت خط اشکی

خط اشکی ناحیه­ای در گوشه چشم است که از ناحیه رویش مژه­ها شروع شده و اشک از این نقطه جاری می­شود. در قسمت می­توانید از خط سفید استفاده کنید و اینکار باعث می­شود که چشمان شما درشتتر و سر زنده تر به نظر برسد. اگر در این نقطه از خط مشکی استفاده کنید چشمان شما کوچکتر به نظر می­رسد. پس افرادی که چشمانشان بیش از حد درشت است می­توانند در این ناحیه به جای خط سفید از خط سیاه استفاده کنند.

فر مه تان را قبل از استفاده گرم کنید

گرم کردن فرمژه قبل از استفاده باعث می­شود تا مژه های شما در هنگام فرشدن نشکنند و به صورت طبیعی حالت بگیرند. دقیقا مثل وقتی که دستگاه فر موی شما خیلی گرم است، موهایتان بهتر حالت می­گیرد. می­توانید قبل از استفاده از فر مزه با استفاده از سشوار انرا به مدت ۵ دقیقه گرم کنیدو بعد از استفاده تفاوت را ببینید.

استفاده از حرکات معکوس برای استفاده از زیر ساز و پنکیک

ارایشگران حرفه­ای بر این باورند که هنگام استفاده از پنکیک و زیرساز به جای حرکت در جهت رشد پرزهای صورت، در جهت مخالف رشد آنها پودر بزنید و در این صورت هم موهای صورتتان و هم زیر موهای صورتتان به پودر و کرم آغشته می­شود و بهتر روی صورت می­نشیند. کلا هنگام استفاده از کرم­­ها و لوسیون در جهت خلاف رویش پرزها حرکت کنید.

.

همه ما به دنبال راهی می­گردیم که ماندگاری رژ لبمان را زیاد کنیم. این ترفند قطعا این مشکل را برطرف میکند. وقتی رزلتان را زدید کافی است روی آنرا با دستمال کاغذی فشار دهیدو سپس کمی پودر سایه چشم که تقریبا شبیه به رژ لبتان است روی آن بزنید و دوباره دستمال را روی لبتان فشار دهید. نتیجه اینکار فوق­العاده می­شود.البته رژ لبتان کمی مات می­شود. نکتهای که باید توجه کنید این است که اگر سایه همرنگ رژتان نداشتید می­توانید از رنگی نزدیک به ان استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا