خودرو

مگان هاچ بک تحفه رنو !

مشخصات فنی رنو مگان

رنو مگان جدید نسل چهارم این خودرو می باشد. نسل اول این خودرو در سال ۱۹۹۵  توسط پاتریک لکوئیمنت در خانه طراحی شده و در همان سال جاگیزین رنو ۱۹ شده بود.

نکته جالب در خصوص مگان جدید این است که دیگر از مدلهای متنوع کروک ،کوپه و سدان خبری نیست.مگان جدید فقط در نوع هاچ بک ۵ درب عرضه می گردد.رنو دلیل این امر فروش بسیار کم نمونه فعلی مگان در مدلهای کوپه و کروک عنوان کرده است. برای مطالعه مقاله قبلی ما می توانید بر روی عنوان” ایران خودرو و پژو باز هم در کنار یکدیگر “کلیک کنید.

تنها مشخصه فنی قطعی منتشر شده تاکنون، استفاده از سیستم فرمان تمام چرخ ۴Control در نسخه GT است، سیستمی که یک دهه ازحضور آن در محصولات پرفورمنس رنو نظیر لاگونا GT مدل ۲۰۰۸ می‌گذرد و در درخشش بیشتر در این بخش مؤثر بوده است. این سیستم با فرمان دادن به چرخ‌های عقب در سر پیچ‌ها در جهت چرخ‌های جلو، باعث پایداری فوق‌العاده آن می‌شود. در عوض در سرعت‌های پایین، جهت فرمان به چرخ‌های عقب مخالف جهت چرخ‌های جلو می‌شود تا بتواند در شعاع کمتری دور بزند یا پارک نماید. هر چند این سیستم تاکنون هرگز بر روی مگان نصب نشده است، اما شاید از آن برای مدل اسپورت RS به عنوان برگ برنده در مقابل رقبای دیفرانسیل جلو استفاده کنند.

All-New-Renault-Megane-GT-11-526x346
مگان

کمپانی رنو برای مگان جدید دو پیشرانه در نظر گرفته است. موتور بنزینی با ۲۰۲ اسب بخار و موتور دیزلی با ۱۶۳ اسب بخار دو گزینه رنو برای پیشرانه مگان می باشد که هر دو موتور برای انتقال قدرت با یک گیربکس اتوماتیک گلاچ دو گانه جفت شده اند.رنو برای مگان یک مدل GT هم در نظر گرفته است .مدل GT این خودرواحتمالا به یک موتور چهار سیلندر ۲٫۰ لیتری با قدرت ۲۷۱ اسب بخار مجهز شده است.

رنو هنوز از ارائه هرگونه اطلاعات دقیق فنی از مگان جدید اجتناب می‌کند، اما در حال حاضر تصاویر تازه‌ای از آن را منتشر کرده که آن‌ها را با هم مشاهده می‌کنیم.

Recent search terms:

  • https://ershaco com/blog/۳-23/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا