گوناگون

۶ رفتار مفید برای پیشرفت در زندگی

به امور جدید بپردازید
ارشاکو : یک راه حل ساده  برای تغییر در کار و زندگی روزمره، امتحان اموری است که قبلا هرگز انجام نداده اید. همیشه برای تغییرات نیاز به انجام امور هیجان انگیز و جسورانه نیست، علاقمندی به کاری که انجام می دهید کافی است تا شما را از منطقه سکون و راحتی خارج کند. به عنوان مثال آواز خواندن یا نواختن یک ساز موسیقی می تواند شما را از حالت رخوت روزمره خارج کند. رفتن به کلاس آموزشی که قبلا تا به حال تجربه آن را نداشتید مانند کلاس کیک بوکسینگ یا تزیین کیک! خلاقیت و انگیزه شما را بیشتر می کند.
آیا شما نیز مواردی را سراغ دارید که موجب بهبود روند زندگی و پیشرفت در افراد شود؟ تجربه خودتان را در خصوص نتیجه انجام چنین راه حل هایی با دیگران به اشتراک بگذارید. در صورتی که این مطالب را مفید می بینید آن ها را با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارید تا آن ها نیز شاهد تغییرات مثبت در زندگی خود باشند.

 

سفر کنید

نگاه به یک منظره جدید گاهی می تواند کل دیدگاه شما را در زندگی تغییر دهد. اگر در میان هیاهوی روزمره در تلاش هستید تا اولین قدم را به جلو بردارید، یک سفر کوتاه می تواند شما را در این راه یاری دهد.
• مسافرت شما را مجبور می کند تا به حال فکر کنید و از درجا زدن در گذشته یا نگرانی در مورد آینده جلوگیری می کند.
• همچنین این تغییرات می تواند باشرکت در یک سمینار، کنفرانس یا هر رویداد مرتبط با حرفه جدید یا موضوع مورد علاقه شما حاصل شود.

به دیگران که مشکلات مشابهی با شما دارند کمک کنید
اغلب یافتن راه حل مشکلات، کار دشواری است زیرا این راه حل ها نمود بیرونی ندارند و به آسانی و به عینه نمی توان آن ها را دید. به بیان دیگر کمک به دیگران برای حل مشکلات شان، شما را به یک فرد مشاهده گر تبدیل می کند که می توانید راه حل مشکلات را زودتر پیدا کنید. سپس شما می توانید با استفاده از آنچه که با کمک به دیگران یاد گرفته اید و افزودن دانش بیشتر به آن، موقعیت خوبی کسب کنید

ابتدا به کارهایی که می توانید انجام دهید، بپردازید
هدف های بزرگ ممکن است در ابتدا ترسناک و دلهره آور به نظر برسند، بنابراین آن ها را به قسمت های کوچک تر تقسیم کنید. در این میان احتمال دارد حداقل یک کار وجود داشته باشد که شما می توانید آن را در حال حاضر انجام دهید و رویای خود را به واقعیت نزدیک کنید. آن کار را پیدا کنید و ابتدا از آن شروع کنید. به عنوان مثال اگر شما قصد دارید یک کسب و کار جدید را راه اندازی کنید. شما می توانید اولین قدم را با ایجاد یک وبلاگ یا صفحات کاربری در شبکه های اجتماعی برای کسب و کار خود بردارید. وقتی که چیزی برای تان ملموس تر به نظر می رسد، بهتر است قبل از پیدا کردن قدم بعدی و پیگیری ادامه امور، آن کار را انجام دهید.

آنچه را دوست دارید انجام دهید و دوست داشته باشید آنچه را که انجام می دهید
یکی از ساده ترین راه های ایجاد اشتیاق، انجام کارهایی است که دوست دارید و علاقه شدیدی به انجام آن ها دارید. با انجام روزانه کارهایی که دوست دارید، به احتمال زیاد در زندگی تان خوشبخت خواهید بود.
• به علایق و عادات خود نگاه کنید و راه های کسب درآمد از آن ها را پیدا کنید.
• روی نقاط قوت خود کار کنید. هر کسی به طور طبیعی در برخی موارد و ابعاد دارای استعداد بیشتری است. اگر نمی دانید از کجا شروع کنید؟ از یکی از نقاط قوت خودتان شروع کنید و آن را گسترش دهید. این کار باعث موفقیت شما می شود و شما را در مسیر درست قرار می دهد.

کاستی های خود را بپذیرید
هیچ کس در دنیا کامل نیست. اشتباهات جزئی از زندگی هستند. صرفنظر از آنچه انجام می دهید یا نمی دهید، شما دچار اشتباه خواهید شد. هر چقدر این واقعیت را بیشتر بپذیرید به همان اندازه در انجام امور و دست به کار شدن برای کارهای مختلف موفق تر خواهید بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا