برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

گوش پاک کن چیکو بسته 64 عددی Chicco Cotton Swab 64pcs

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید گوش پاک کن چیکو بسته 64 عددی Chicco Cotton Swab 64pcs کد 7986 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

گوش پاک کن چیکو بسته 64 عددی Chicco Cotton Swab 64pcs محصولی برای رعایت بهداشت بیشتر نوزادان است .وارد کردن کامل گوش پاک کن داخل گوش خطرناک است اما تمیز کردن قسمت بیرون گوش نه تنها ضرر ندارد بلکه از نظر بهداشتی و ظاهری امری ضروری است . کمپانی چیکو توانسته گوش پاک کنی از جنس پنبه خالص تولید کند که با چسبی مقاوم به دسته ی پلاستیکی متصل شده است . گوش پاک کن چیکو سطحی پله مانند دارد که برای اندازه ی قسمت بیرونی گوش طراحی شده است و اجازه ی ورود به قسمت داخلی گوش را به شما نمی دهد و با استفاده از آن می توانید مواد روغنی داخل گوش نوزاد را پاک کنید . از گوش پاک کن چیکو می توان برای تمیز کردن اطراف چشم و لب نیز استفاده کرد . جنس پنبه ای گوش پاک کن چیکو نگرانی های ناشی از بروز حساسیت و آلودگی را از بین می برد . از گوش پاک کن چیکو برای استعمال محلول های حساسی مانند از بین برنده زگیل و یا پمادهای مخصوص نیز میتوان استفاده کرد تا از تماس به قسمت های دیگر پوست جلوگیری کنید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره گوش پاک کن چیکو بسته 64 عددی Chicco Cotton Swab 64 pcs دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو گوش پاک کن چیکو بسته 64 عددی Chicco Cotton Swab 64 pcs را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید گوش پاک کن اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم