برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

رنگ مو گچی جوی لیو New Non-Toxic Temporary Hair Chalk

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید رنگ مو گچی جوی لیو New Non-Toxic Temporary Hair Chalk کد 9411 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

 رنگ مو گچی جوی لیو  New Non-Toxic Temporary Hair Chalk  در رنگ های مشگی، قهوه ای، صورتی، قرمز، آبی، سبز، زرد و نارنجی است و یک راه آسان، سریع و کم هزینه برای رنگ کردن مو می باشد. به علاوه رنگ مو گچی موقت بوده و به راحتی قابل شستشو ی باشد. بنابراین شما می توانید در عرض یک روز چندین رنگ متفاوت به موهای خود بزنید و در پایان روز نیز به رنگ طبیعی موهای خود بازگردید. این یک روش جدید است که اخیرا بسیار مورد استقبال قرار گرفته شده است. گچ مو و یا رنگ مو گچی را کافی است به موهای خود بکشید تا موهایتان به رنگ دلخواهتان شود. ایده آل برای رنگ کردن سریع و کم هزینه می باشد. اگر مایل هستید زود به زود رنگ موهایتان را عوض کنید ولی نمیخواهید با مواد شیمیایی موهایان آسیب ببیند، می توانید با استفاده از گچ مو به هر رنگی که دوست دارید موهای خود را رنگ کنید و در پایان روز نیز به راحتی شستشو دهید. با استفاده از رنگ مو گچی نیاز ندارید هر بار موهای خود را با مواد شیمیایی رنگ گنید  و برای عوض کردن رنگ موی خود نیاز ندارید تا مدتی صبر کنید، 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره رنگ مو گچی جوی لیو  New Non-Toxic Temporary Hair Chalk دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  رنگ مو گچی جوی لیو  New Non-Toxic Temporary Hair Chalk  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید رنگ مو گچی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم