برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

سبیل مصنوعی مای سکرت MY-secret Human Hair Mustache

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سبیل مصنوعی مای سکرت MY-secret Human Hair Mustache کد 13634 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
2,893,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

سبیل مصنوعی مای سکرت MY-secret Human Hair Mustache ساخته شده از موی طبیعی انسان است و لایه زیرین آن از جنس توری نازک و مقاوم است ،توری همرنگ پوست میباشد تا پس از قرار گرفتن بر روی صورت جلوه ای طبیعی داشته باشد .
این محصول به صورت کاملاً دست ساز تولید شده و موها با دقت بسیار کنار هم قرار گرفته اند .اندازه سبیل بر اساس اندازه های استاندارد میباشد اما اگر مایل باشید میتوانید آن را با استفاده از قیچی کوتاه تر نمایید .
برای شستشوی سبیل کافی است مقداری آب و کمی محلول پاک کننده چسب گریم یا الکل 95 درصد را با هم ترکیب کنید و سبیل را به مدت 15 دقیقه در آن قرار دهید سپس آبکشی نمایید .

در ویویو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی سبیل مصنوعی مای سکرت را مشاهده می کنید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد سبیل مصنوعی مای سکرت دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو سبیل مصنوعی مای سکرت MY-secret Human Hair Mustache را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ریش و سبیل مصنوعی با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
آقایان
جنس
طبیعی (موی انسان)
اندازه
9.2 سانتی متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم