برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کلاه گیس و پروتز (پوستیژ) موی مردانه مشکی طبیعی Wigs Super Black

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس و پروتز (پوستیژ) موی مردانه مشکی طبیعی Wigs Super Black کد 12589 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
سایز کلاه گیس
  • 8×6 اینچ
  • 9×7 اینچ
  • 10×8 اینچ
نام تجاری:
16,188,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کلاه گیس و پروتز موی مردانه مشکی طبیعی با ماندگاری بالا Wigs Super Durable Off Black یک پروتز بسیار با کیفیت است که 100% از موی طبیعی انسان تهیه شده است و کاملا بدون بو ، ریزش و گره خوردگی می باشد. پروتز موی به رنگ مشکی طبیعی بوده و قابلیت حالت پذیری دارد. از این رو می توان آن را به هر فرم و حالتی که می پسندید از صاف تا مجعد و تابدار ، حالت دهید. موهای پروتز بر روی یک توری مونو نرم و کاملا ضد حساسیت قرار داده شده اند و همچنین دور تا دور توری نیز با نواری از Npu پوشانده شده است تا دوام آن را تا حد قابل توجهی افزایش دهد. همچنین طول موها در حالت صاف و کشیده شده 6 اینچ می باشد تا بتوانید آن را مطابق سلیقه به هر اندازه که می خواهید کوتاه کنید. این پروتز دارای تراکم 120% می باشد که یک تراکم متوسط و معمولی است و استفاده از آن برای افرادی که طاسی یا کم پشتی موضعی دارند می تواند کاملا طبیعی جلوه نماید. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه ،نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پروتز موی مردانه مشکی طبیعیدارید آن را درقسمت نقدو بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول ،این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی کلاه گیس ارشاکو کلاه گیس و پروتز (پوستیژ) موی مردانه مشکی طبیعی با ماندگاری بالا Wigs Super Black را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کلاه گیس مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم