برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اکستنشن توگو موی طبیعی مدل بلند و حالت دار TOOGOO Wave weft hair Hair Extensions

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اکستنشن توگو موی طبیعی مدل بلند و حالت دار TOOGOO Wave weft hair Hair Extensions کد 12359 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
نام تجاری:
2,920,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اکستنشن توگو موی طبیعی مدل بلند و حالت دار TOOGOO Wave weft hair Hair Extensions از جنس موی طبیعی انسان است که بدون انجام هیچ فرایند شیمیایی خاصی دسته بندی شده و به صورت بافته شده در اختیار شما قرار خواهد گرفت .این موها به منظور حفظ کیفیت و جدا نشدن از هم از بخش انتهایی به صورت بافته شده هستند .

اکستنشن توگو حدودا 71 سانتی متر طول دارد و وزن آن بسیار سبک است به طوری که بر روی موها احساس سنگینی نخواهید کرد .موهای این اکستنشن به رنگ مشکی مایل به قهوه ای است که به دلخواه خود میتوانید آن را کوتاه تر کرده و یا حالت دهید .یکی از مزایای این اکستنشن جنس لطیف آن است که به خوب با موهای شما هماهنگ شده و مشخص نخواهد شد .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه ،نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اکستنشن توگو موی طبیعی مدل بلند و حالت دار TOOGOO Wave weft hair Hair Extensions دارید آن را درقسمت نقدو بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول ،این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی موی تکه ای ارشاکو اکستنشن توگو موی طبیعی مدل بلند و حالت دار TOOGOO Wave weft hair Hair Extensions را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید مو تکه ای اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
بلند
جنس
الیاف مصنوعی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم