برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اکستنشن توگو مدل دم اسبی بلند و فرفری TOOGOO Fake Curly Hair Extensions Pony Tail

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اکستنشن توگو مدل دم اسبی بلند و فرفری TOOGOO Fake Curly Hair Extensions Pony Tail کد 12349 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
  • قهوه ای روشن
  • قهوه ای تیره
  • طلایی
نام تجاری:
2,920,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اکستنشن توگو مدل دم اسبی بلند و فرفری TOOGOO Fake Curly Hair Extensions Pony Tail از جنس الیاف مصنوعی است .این موی تکه ای به صورت کامل با استفاده از یک کلیپس بر روی موهای شما قرار گرفته و جلوه ای زیبا به آن میبخشد ،همچنین میتوانید از آن در جشن ها ،مهمانی ها و ... استفاده کنید بدون اینکه نگران آسیب رسیدن به موهای اصلی خود باشید .

اکستنشن توگو حالتی فرفری دارد و طول موهای آن حدود 65 سانتی متر است .در صورتی که موها نیاز به شستشو داشته باشند میتوانید با استفاده از آب ولرم یا سرد و مقداری شامپو آن را بشویید سپس اجازه دهید تا کاملا خشک شود و آن را با شانه مخصوص مرتب کنید .به هیچ عنوان برای حالت دادن به موها از وسایل حرارتی مانند اتوی مو ،سشوار و ... استفاده نکنید حتی پس از شستشو .این اکستنشن به رنگ های مشکی ،قهوه ای تیره ،قهوه ای روشن و طلایی موجود و قابل سفارش میباشند .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه ،نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اکستنشن توگو مدل دم اسبی بلند و فرفری TOOGOO Fake Curly Hair Extensions Pony Tail دارید آن را درقسمت نقدو بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول ،این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی موی تکه ای ارشاکو اکستنشن توگو مدل دم اسبی بلند و فرفری TOOGOO Fake Curly Hair Extensions Pony Tail را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کلاه گیس و موی مصنوعی زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
بانوان
نوع
بلند
جنس
الیاف مصنوعی
رنگ
مشکی - قهوه ای تیره - قهوه ای روشن - طلایی
اندازه
65 سانتی متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم