برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اکستنشن توگو مدل یکسره و کلیپسی صاف بلند TOOGOO Black Straight Head Clip In Hair Extensions

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اکستنشن توگو مدل یکسره و کلیپسی صاف بلند TOOGOO Black Straight Head Clip In Hair Extensions کد 12348 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
نام تجاری:
2,920,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اکستنشن توگو مدل یکسره و کلیپسی صاف بلند TOOGOO Black Straight Head Clip In Hair Extensions از جنس الیاف مصنوعی است .این اکستنشن به راحتی بر روی سر شما قرار گرفته و به موهای شما کلیپس میشود که به راحتی میتوانید آن را جدا کنید .همچنین از کیفیت بالایی برخوردار بوده و میتوانید به راحتی آن را شستشو دهید بدون اینکه نگران کاهش کیفیت آن باشید .

اکستنشن توگو به رنگ مشکی موجود و قابل سفارش میباشد .طول موهای اکستنشن حدودا 23 اینچ یا 58 سانتی متر است ،در صورتی که مدل موها را دوست نداشته باشید میتوانید بعد از قرار دادن بر روی سر به همراه سایر موها آن ها را کوتاه کنید .کسانی که موهای کوتاهی دارند و یا به هر دلیل از کم پشتی موها رنج میبرند میتوانند از اکستنشن توگو استفاده نمایند .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه ،نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اکستنشن توگو مدل یکسره و کلیپسی صاف بلند TOOGOO Black Straight Head Clip In Hair Extensions دارید آن را درقسمت نقدو بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول ،این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی موی تکه ای ارشاکو اکستنشن توگو مدل یکسره و کلیپسی صاف بلند TOOGOO Black Straight Head Clip In Hair Extensions را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کلاه گیس و مو مصنوعی زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
بانوان
نوع
بلند
جنس
الیاف مصنوعی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم