برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اکستنشن توگو مدل یکسره و کلیپسی حالت دار TOOGOO Long Curly Clip-on Hair Extension

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اکستنشن توگو مدل یکسره و کلیپسی حالت دار TOOGOO Long Curly Clip-on Hair Extension کد 12347 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • قهوه ای تیره
نام تجاری:
2,920,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اکستنشن توگو مدل یکسره و کلیپسی حالت دار TOOGOO Long Curly Clip-on Hair Extension از جنس الیاف مصنوعی است و کیفیت بالایی دارد ،به طوری که دمای بالا تا 180 درجه سانتی گراد را میتواند به راحتی تحمل کند .رنگ این محصول قهوه ای تیره میباشد و به صورت کلیپسی به موهای شما وصل شده سپس به راحتی جدا میشود .

اکستنشن توگو بر روی پوس سر قرار گرفته و ابتدای آن به موهای سر متصل میشود به طوری که یک ردیف عرضی از سر را پوشش میدهد .طول موهای این اکستنشن حدودا 55 سانتی متر است و موها از نوع حالت دار و فر هستند .در صورتی که موها نیاز به شستشو داشتند میبایست با استفاده از آب ولرم و یک شامپوی مخصوص کلاه گیس آنها را شستشو داد .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه ،نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اکستنشن توگو مدل یکسره و کلیپسی حالت دار TOOGOO Long Curly Clip-on Hair Extension دارید آن را درقسمت نقدو بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول ،این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی موی تکه ای ارشاکو اکستنشن توگو مدل یکسره و کلیپسی حالت دار TOOGOO Long Curly Clip-on Hair Extension را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید موی تکه ای زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
بانوان
نوع
بلند
جنس
الیاف مصنوعی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم