برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اکستنشن توگو موی طبیعی 45 سانتی متری TOOGOO Hair Extensions Women Human Hair

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اکستنشن توگو موی طبیعی 45 سانتی متری TOOGOO Hair Extensions Women Human Hair کد 12311 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
  • قهوه ای مایل به قرمز
  • قهوه ای روشن
  • قهوه ای
  • مشکی مایل به قهوه ای
نام تجاری:
2,920,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اکستنشن توگو موی طبیعی 45 سانتی متری TOOGOO Hair Extensions Women Human Hair کیفیت بسیار بالایی داشته و دارای رنگ های متنوعی است .در بسته بندی اکستنشن توگو 7 شاخه موی طبیعی انسان وجود دارد که به وسیله چسب مخصوص و یا مهره به موهای شما متصل میشوند .این محصول لا به لای موهای طبیعی شما جلوه ای زیبا خواهد داشت چرا که خود از جنس موهای طبیعی است .

اکستنشن توگو موهایی لخت و صاف دارد که میتوانید آنها را به آرایشگر خود بسپارید تا به بهترین شکل لا به لای موهای شما قرار دهد .این اکستنشن را میتوانید به همراه موهای خود شستشو دهید و برای اینکار تا حد امکان باید از شامپوهای حاوی نرم کننده و روغن استفاده کنید و یا بعد از شستشو برای ساقه ی موهای خود از نرم کننده استفاده کنید .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه ،نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اکستنشن توگو موی طبیعی 45 سانتی متری TOOGOO Hair Extensions Women Human Hair دارید آن را درقسمت نقدو بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول ،این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی موی تکه ای ارشاکو اکستنشن توگو موی طبیعی 45 سانتی متری TOOGOO Hair Extensions Women Human Hair را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کلاه گیس و مو مصنوعی زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
بانوان
نوع
بلند
جنس
الیاف مصنوعی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم