برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کلاه گیس (پوستیژ) مردانه موی طبیعی انسان فشن کوتاه Human Hair Wig

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس (پوستیژ) مردانه موی طبیعی انسان فشن کوتاه Human Hair Wig کد 12219 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
نام تجاری:
5,146,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کلاه گیس (پوستیژ) مردانه موی طبیعی انسان فشن کوتاه Human Hair Wig مناسب آقایان میانسال و کمی مسن است .این کلاه گیس جذاب از جنس موی طبیعی انسان است و کیفیت بسیار مطلوبی دارد همچنین کلاه زیرین کلاه گیس کاملا توری بوده و قابلیت تغییر اندازه را نیز دارد .کلاه گیس مردانه موی طبیعی انسان فشن کوتاه به رنگ مشکی است .جلوه زیبایی دارد و به خوبی به پوست و موی شما اجازه تنفس را می دهد به همین دلیل میتوانید حتی برای مصارف روزانه هم از آن استفاده کنید .کلاه  را می توانید با استفاده از یک شامپوی حاوی روغن و نرم کننده شستشو دهید سپس با استفاده از یک شانه مخصوص یا شانه معمولی و دندانه دار درشت آن را شانه بزنید .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه ،نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کلاه گیس مردانه طبیعی مدل فشن کوتاه دارید آن را درقسمت نقدو بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول ،این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی کلاه گیس ارشاکو کلاه گیس (پوستیژ) مردانه موی طبیعی انسان فشن کوتاه Human Hair Wig را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کلاه گیس زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
کوتاه
جنس
طبیعی (موی انسان)
رنگ
مشکی
نظرات
لطفا برای نوشتن
1401-04-31

سلام.هراندازه‌که‌بخواهیم‌تنظیم‌میشود؟ایاداخل‌خیابان‌مهمونی‌فهمیده‌نمیشه‌یاتکون‌نمیخوره

پاسخ فروشگاه:

درود
با سایز سر استاندارد اوکی هست اگر جمجه فرد خیلی بزرگ و یا خیلی کوچک باشد مناسب نیست، درباره سوال دومتون هم خیر چون موی طبیعی هست.
موفق باشید

محصولات مرتبط
کلاه گیس مردانه کوتاه قهوه ای حالت دار کلاه گیس مردانه کوتاه قهوه ای حالت دار
پیشنهاد ویژه محدود
3,730,000 تومان 3,873,000 تومان
%4 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس (پوستیژ) مردانه کوتاه قهوه ای حالت دار چتری دار Short Brown Wig کد 19653 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم