برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کلاه گیس (پوستیژ) زنانه پیکسی کوتاه حالت دار جوگندمی Short Wavy

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس (پوستیژ) زنانه پیکسی کوتاه حالت دار جوگندمی Short Wavy کد 12165 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • خاکستری
نام تجاری:
3,903,000 تومان
موجود - خریداری شده از آمریکا
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کلاه گیس (پوستیژ) گو اکشن زنانه پیکسی کوتاه حالت دار جوگندمی GOOACTION Short Wavy مناسب افراد مسن و خانم های میان سال می باشد .جنس این کلاه گیس از الیاف درجه یک است که مقاومت بالایی داشته و طبیعی به نظر می رسد .در صورت نیاز می توانید از یک شانه مخصوص کلاه گیس برای مرتب کردن آن استفاده نمایید .رنگ موهای کلاه گیس خاکستری است و انتخاب خوبی برای استفاده روزانه ،مهمانی ها ،جشن ها و ... است .کلاه گیس پیکسی کوتاه حالت دار جوگندمی در قسمت زیرین و در دو طرف بخش هایی برای تنظیم اندازه دارد تا کاملا بر روی سر شما فیکس شود .به دلیل مرغوبیت مواد اولیه به کار رفته در کلاه گیس ،پوست سر شما به راحتی می تواند تنفس کند .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه ،نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره زنانه پیکسی کوتاه حالت دار جوگندمی  دارید آن را درقسمت نقدو بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول ،این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی کلاه گیس ارشاکو کلاه گیس (پوستیژ) زنانه پیکسی کوتاه حالت دار جوگندمی Short Wavy را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کلاه گیس زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
بانوان
نوع
کوتاه
جنس
الیاف مصنوعی
رنگ
جوگندمی (خاکستری)
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم