برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

کلاه گیس (پوستیژ) زنانه فانتزی بلند حالت دار بافت دار آبی Wave Long with Braid Wig

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس (پوستیژ) زنانه فانتزی بلند حالت دار بافت دار آبی Wave Long with Braid Wig کد 12144 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • آبی
نام تجاری:
4,473,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کلاه گیس زنانه فانتزی بلند حالت دار بافت دار آبی Wave Long with Braid Wig از جنس الیاف درجه یک است که رنگی خاص و زیبا دارد.کلاه گیس زنانه فانتزی بلند حالت دار بافت دار آبی به رنگ سورمه ای زیبایی است و در قسمت جلویی یک دسته موی بافته شده دارد .برای مراقبت و نگهداری از کلاه گیس خود میتوانید آن را با شامپوهای حاوی نرم کننده و روغن آرگان یا زیتون بشویید و پس از خشک شدن با شانه مخصوص یا شانه معمولی مرتب نمایید .
به همراه کلاه گیس تاپ کاسپلی یک عدد کلاه طاسی رایگان نیز قرار داده شده تا بدون نیاز به خرید کلاه اضافی از محصول استفاده کنید.

در دو طرف کلاه اصلی کلاه گیس (قسمت زیرین) محل هایی برای تنظیم اندازه وجود دارد و میتوانید به راحتی آن را فیکس سر خود کنید .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه ،نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کلاه گیس زنانه مدل بلند و فر بافت دار Topcosplay Womens Wig Wave Long with Braid دارید آن را درقسمت نقدو بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول ،این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی کلاه گیس ارشاکو کلاه گیس (پوستیژ) زنانه فانتزی بلند حالت دار بافت دار آبی Wave Long with Braid Wig را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کلاه گیس زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم