برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

کلاه گیس (پوستیژ) زنانه بلند و حالت دار فانتزی دو رنگ بنفش قرمز Wig Long Wavy

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس (پوستیژ) زنانه بلند و حالت دار فانتزی دو رنگ بنفش قرمز Wig Long Wavy کد 12143 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • چند رنگ
نام تجاری:
4,291,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کلاه گیس (پوستیژ) زنانه بلند و حالت دار فانتزی دو رنگ بنفش قرمز Wig Long Wavy ترکیب رنگی بسیار زیبا و جذاب دارد که مناسب مهمانی ها ،مجالس رسمی و غیر رسمی و حتی استفاده روزانه است .کلاه گیس فانتزی ترکیبی زیبا دارد که از بنفش به تدریج به صورتی مایل به قرمز نزدیک می شود .کلاه گیس فانتزی دو رنگ بنفش قرمز زنانه قابل تنظیم برای سر تمامی افراد است و به همراه خود یک عدد کلاه طاسی رایگان نیز دارد.پوستیژ فانتزی زنانه نمایی کاملا طبیعی و شبیه موی انسان دارد همچنین طوری طراحی شده تا هنگام استفاده پوست سر شما بتواند به راحتی تنفس نماید و به موهای اصلی آسیبی نرسد .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه ،نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کلاه زنانه مدل بلند و حالت دار دورنگ دارید آن را درقسمت نقدو بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول ،این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی کلاه گیس ارشاکو کلاه گیس (پوستیژ) زنانه بلند و حالت دار فانتزی دو رنگ بنفش قرمز Wig Long Wavy را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کلاه گیس زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
بانوان
نوع
بلند
جنس
الیاف مصنوعی
رنگ
دو رنگ بنفش قرمز
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
4,813,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس (پوستیژ) زنانه لاتیو لانگ موی مجعد بلند آمبره پلاتینیوم بلوندLativ Long Wavy Wig Ombre Platinum Blonde Wigs for Women کد 20495 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم