برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

کلاه گیس (پوستیژ) زنانه و مردانه لخت و کوتاه نقره ای چتری دار Wig Hair Straight Short

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس (پوستیژ) زنانه و مردانه لخت و کوتاه نقره ای چتری دار Wig Hair Straight Short کد 12130 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • خاکستری روشن
نام تجاری:
4,011,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کلاه گیس (پوستیژ) زنانه و مردانه لخت و کوتاه نقره ای چتری دار Wig Hair Straight Short از جنس الیاف ابریشمی درجه یک است و می توانید از آن به راحتی برای مصارف روزانه ،مهمانی ها ،جشن ها ،محل کار و ... استفاده کنید .این کلاه گیس کیفیت مطلوبی دارد و به راحتی می توانید با شانه مخصوص کلاه گیس آن را مرتب و شانه کنید .

موهای کلاه گیس به رنگ خاکستری روشن است و جنسی سبک و نرم دارد .کلاه گیس تاپ کاسپلی در بسته بندی خود یک کلاه طاسی رایگان نیز دارد تا شما به راحتی بتوانید از محصول خود بدون نیاز به خرید کلاه طاسی جداگانه استفاده کنید .این کلاه گیس با توجه به اندازه و ابعاد مناسب تمام افراد میباشد و کلاه طاسی آن قابل استفاده برای مصارف روزانه نیز است .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه ،نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کلاه گیس تاپ کاسپلی مردانه مدل لخت و کوتاه  دارید آن را درقسمت نقدو بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول ،این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی کلاه گیس ارشاکو کلاه گیس (پوستیژ) زنانه و مردانه لخت و کوتاه نقره ای چتری دار Wig Hair Straight Short را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کلاه گیس مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
بانوان و آقایان
نوع
کوتاه
جنس
الیاف مصنوعی
رنگ
نقره ای
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
کلاه گیس مردانه کوتاه قهوه ای حالت دار کلاه گیس مردانه کوتاه قهوه ای حالت دار
پیشنهاد ویژه محدود
3,370,000 تومان 3,513,000 تومان
%4 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس (پوستیژ) مردانه کوتاه قهوه ای حالت دار چتری دار Short Brown Wig کد 19653 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
کلاه گیس (پوستیژ) مردانه سالکس خاکستری لیر فشن متوسط Sallcks Mens Short Grey Wig Natural Layered Fluffy Wig for men کلاه گیس (پوستیژ) مردانه سالکس خاکستری لیر فشن متوسط Sallcks Mens Short Grey Wig Natural Layered Fluffy Wig for men
پیشنهاد ویژه محدود
3,866,000 تومان 3,987,000 تومان
%3 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس (پوستیژ) مردانه خاکستری (جوگندمی) لیر فشن متوسط Grey Wig Fluffy کد 19348 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم