برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

کلاه گیس مپ آف بیوتی دخترانه بلند مدل دو گوشی در رنگبندی متنوع MapofBeauty Long Curly Clip on Ponytails Wig

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس مپ آف بیوتی دخترانه بلند مدل دو گوشی در رنگبندی متنوع MapofBeauty Long Curly Clip on Ponytails Wig کد 12093 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
5,173,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کلاه گیس مپ آف بیوتی دخترانه بلند مدل دو گوشی MapofBeauty Long Curly Clip on Ponytails Wig از جنس الیاف مصنوعی با کیفیت است که قابلیت تحمل درجه حرارت بالا را هم دارد .این کلاه گیس جذاب به همراه خود دو دسته موی دم اسبی هم دارد که میتوانید در دوطرف با گیره مخصوص به خود به کلاه گیس وصل کنید ،در واقع هم میتوانید از مدل ساده و حالت دار آن استفاده کنید و هم میتوانید آن را دوگوشی کنید .

کلاه گیس مپ آف بیوتی برای افرادی مناسب است که دور سر آنها حداکثر بیشتر از 51 الی 53 سانتی متر نباشد .طول موهای کلاه گیس حدود 65 سانتی متر و طول هر کدام از دسته موها برابر با 55 سانتی متر است .رنگ کلاه گیس جذاب مپ آف بیوتی قهوه ای است که به صورت ترکیبی لا به لای آن به تعداد محدود از رشته های رنگ قهوه ای روشن نیز استفاده شده است .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه ،نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کلاه گیس مپ آف بیوتی دخترانه بلند مدل دو گوشی MapofBeauty Long Curly Clip on Ponytails Wig دارید آن را درقسمت نقدو بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول ،این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو کلاه گیس مپ آف بیوتی دخترانه بلند مدل دو گوشی MapofBeauty Long Curly Clip on Ponytails Wig را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کلاه گیس زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم