برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

کلاه گیس مپ آف بیوتی زنانه متوسط مدل فشن چتری و حالت دار MapofBeauty Fashion Girl Medium Curly Flat Bangs Wigs

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس مپ آف بیوتی زنانه متوسط مدل فشن چتری و حالت دار MapofBeauty Fashion Girl Medium Curly Flat Bangs Wigs کد 12080 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • قهوه ای تیره
نام تجاری:
3,645,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کلاه گیس مپ آف بیوتی زنانه متوسط مدل فشن چتری و حالت دار MapofBeauty Fashion Girl Medium Curly Flat Bangs Wigs از جنس الیاف طبیعی موی انسان است و قابلیت تحمل درجه حرارت بالا را نیز دارد .برای شستشوی این کلاه گیس باید از شامپو های حاوی روغن آرگان و روغن های گیاهی دیگر استفاده کنید و پس از خشک شدن به آرامی با شانه مخصوص آن را مرتب نمایید .

کلاه گیس مپ آف بیوتی حدود 50 سانتی متر طول دارد و دارای چتری های صاف است ،بنا بر سلیقه خود میتوانید آن را به یک آرایشگر بسپارید تا اندازه موها را تغییر دهد یا آرایش موها را عوض کند .این کلاه گیس مناسب افرادی است که اندازه دور سر آنها حداکثر بیتشتر از 51 الی 53 سانت نباشد .کلاه گیس زنانه به رنگ بسیار زیبای قهوه ای تیره قابل تهیه میباشد .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه ،نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کلاه گیس مپ آف بیوتی زنانه متوسط مدل فشن چتری و حالت دار MapofBeauty Fashion Girl Medium Curly Flat Bangs Wigs دارید آن را درقسمت نقدو بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول ،این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو کلاه گیس مپ آف بیوتی زنانه متوسط مدل فشن چتری و حالت دار MapofBeauty Fashion Girl Medium Curly Flat Bangs Wigs را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کلاه گیس زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم