برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0

کلاه گیس مپ آف بیوتی زنانه بلند مدل فر و حالت دار MapofBeauty Women's Long Curly Wig

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس مپ آف بیوتی زنانه بلند مدل فر و حالت دار MapofBeauty Women's Long Curly Wig کد 12071 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
  • قهوه ای روشن
  • قهوه ای تیره
  • قهوه ای
نام تجاری:
4,327,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کلاه گیس مپ آف بیوتی زنانه بلند مدل فر و حالت دار MapofBeauty Women's Long Curly Wig ساخته شده از الیاف مصنوعی است که قابلیت تحمل درجه حرارت بالا را هم دارد .این کلاه گیس مناسب خانم ها و دختر خانم هایی است که طرفدار موهای بلند و حالت دار هستند .

طول تقریبی موها کلاه گیس حدود 70 سانتی متر است و برای مراقبت از آنها باید از شامپو و شانه مخصوص کلاه گیس استفاده نمایید .کلاه گیس مپ آف بیوتی مناسب افرادی است که دور سر آنها حداکثر 51 الی 53 سانتی میتر باشد (قابلیت تنظیم اندازه تا نهایتا 53 سانتی متر) .این کلاه گیس جذاب در رنگ های مشکی ،قهوه ای ،قهوه ای تیره و قهوه ای روشن موجود و قابل سفارش میباشد .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه ،نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کلاه گیس مپ آف بیوتی زنانه بلند مدل فر و حالت دار MapofBeauty Women's Long Curly Wig دارید آن را درقسمت نقدو بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول ،این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو کلاه گیس مپ آف بیوتی زنانه بلند مدل فر و حالت دار MapofBeauty Women's Long Curly Wig را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کلاه گیس زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
بانوان
نوع
بلند
جنس
الیاف مصنوعی
رنگ
مشکی - قهوه ای - قهوه ای تیره - قهوه ای روشن
اندازه
70 سانتی متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم