برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کاور صندلی خودرو کونکورد کولی Concord Cooly Baby Car Seat Cover

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کاور صندلی خودرو کونکورد کولی Concord Cooly Baby Car Seat Cover کد 11192 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کاور صندلی خودرو کونکورد مدل کولی Concord Cooly Baby Car Seat Cover یک راه حل بسیار خوشحال کننده و مهمتر از همه یک همراه و کمک برای شماست همانطور که می دانید استفاده از صندلی خودروی مخصوص کودکان یکی از مهم ترین مسائلی است که باید حتما رعایت شود و البته باید محصولی باشد که کامل تمام نیازهای مارا برطرف کند و نقطه ضعفی نداشته باشد کاور صندلی کونکورد کولی تمام خصوصیات مورد نیاز را دارا بوده و مهم تر از همه این است که هیچ نقطه ضعفی ندارد.در نظر داشته باشید که برای استفاده بیشتر و بهتر از کاور کولی مراقبت های خاص از قبیل رعایت کامل بهداشت، شستشو و.. نیاز می باشد و البته باید بدانید که همه این صندلی‌ها قابلیت شست‌وشو را ندارند یا جدا کردن رویه آنها کار ساده ای نیست و نیز ممکن است به جنس پارچه آسیب بزند. راه ساده‌تر و بهتر به‌خصوص تا وقتی کودک در سن پایین است و احتمال کثیف شدن صندلی با لکه‌های غذا و بسیاری دیگر وجود دارد، این است که از یک کاور قابل شست‌وشو برای صندلی خودرو استفاده کنید یک کاوری که هم ضد حساسیت باشد که به پوست حساس و بدن کودک شما آسیب وارد نکند و هم از کیفیت ساخت بالایی برخوردار باشد و نکته ای هیچ گاه نباید آن را فراموش کنید ضد تعریق بودن یک کاور است.به همین علت است مه شما می توانید ار کاور کوولی هم در گرمای تابستان و هم در سرمای زمستان استفاده کنید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کاور صندلی خودرو کونکورد مدل کولی Concord Cooly Baby Car Seat Cover دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو کاور صندلی خودرو کونکورد مدل کولی Concord Cooly Baby Car Seat Cover را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کاور صندلی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
قابلیت شستشو
دارد
سایر توضیحات
ضد حساسیت-ضد تعریق-
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم