برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کوله پشتی لپ تاپ فوروارد اف سی ال تی 6611 Forward FCLT6611 Backpack Laptop

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کوله پشتی لپ تاپ فوروارد اف سی ال تی 6611 Forward FCLT6611 Backpack Laptop کد 14789 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کوله پشتی لپ تاپ فوروارد اف سی ال تی 6611 Forward FCLT6611 Backpack Laptop کوله پشتی 6611 دارای بخش های کاملا مجزا و متعدد برای نظم دهی لوازم همراه می باشد و از فضای کافی برخوردار است.
همچنین علاوه بر جادار بودن ، در عین سادگی ، طراحی زیبا و ظاهر شیک و اسپرتی دارد.جنس پارچه کوله FCLT6611 بسیار مقاوم است و کیفیت بالایی دارد ، زیپ های بکار رفته در کوله نیز از جنس مرغوب بوده و بسیار روان می باشد.کوله 6611 برای هر لوازمی جایگاه خاصی دارد ، ( متعلقات لب تاپ و گوشی ، قمقمه ، درگاه هندزفری وجیب های بزرگ و کوچک و... ).
کوله پشتی لپ تاپ Forward دارای یک محفظه اصلی برای نگهداری لپ تاپ و محفظه ای جداگانه برای تبلت و لوازم جانبی از قبیل موس و شارژر می باشد.
یک جیب زیپ دار بزرگ در جلو کیف قرار دارد که جای مناسبی برای قرار دادن لوازمی از قبیل ، هارد و کتاب و مدارک و... می باشد ، و همچنین سه جیب زیپ دار با سایز های مختلف در جلوی کوله برای نگهداری گوشی همراه ، و کابل و هندرفری و ... دارد و دو جیب زیپ دار مجزا در طرفین کوله مناسب برای قرار دادن بطری آب و قمقمه می باشد.
وزن کوله پشتی به میزان 1100 گرم است و دارای بند قابل تنظیم می باشد و یک دسته برای حمل دستی دارد که قابلیت حمل آسان را برای شما فراهم می کند.کوله FCLT6611 برای لپ تاپ های با سایز 15.6 الی 16.4 مناسب می باشد.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی کوله پشتی لپ تاپ فوروارد FCLT6611 مشکی را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کوله پشتی لپ تاپ فوروارد FCLT6611 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی Ershaco کوله پشتی لپ تاپ فوروارد اف سی ال تی 6611 Forward FCLT6611 Backpack Laptop را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کوله پشتی اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
200 × 320 × 490 میلی متر
وزن
1100 گرم
جنس
برزنت ضد آب
امکانات و قابليت ها
محل نگهداری اسناد
دارد
محل نگهداری لپ تاپ
دارد
محل نگهداری قمقمه
دارد
ساير مشخصات
دو بند قابل تنظیم کوله پشتی و یک دسته برای حمل دستی کوله - مناسب برای لپ تاپ های 15.6 تا 16.4 اینچی
سایر مشخصات
نحوه بسته شدن
زيپ
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم