برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کوله پشتی فوروارد اف سی ال تی 308 Forward FCLT308 Backpack

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کوله پشتی فوروارد اف سی ال تی 308 Forward FCLT308 Backpack کد 14769 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
  • یشمی
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(4 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کوله پشتی فوروارد اف سی ال تی 308 Forward FCLT308 Backpack کوله پشتی فوق العاده زیبا و جادار فوروارد FCLT308 یک همراه مناسب و همیشگی ، سفر های چند روزه شما را تکمیل خواهد کرد.
کوله پشتی FCLT308 از کیفیت قابل توجهی برخوردار بوده و دوخت کاملا عالی و محکمی داشته و از جنس پارچه برزنت تهیه شده است و ظاهر بسیار زبیایی دارد . کوله پشتی فوروارد را می توان در سفرها و کوهنوردی و پیک نیک با خود به همراه داشت و تمام ملزومات ضروری و شخصی را درون کوله براحتی جای داد.
از ویژگی های FCLT308 Backpack می توان به پد ضد تعریق اشاره نمود که در قسمت پشت کوله قرار گرفته و مانع عرق کردن در حین راه رفتن و حتی پیاده روی های طولانی می شود.از نقاط قوت دیگر کوله پشتی اف سی ال تی 308 می توان به بند نگهدارنده لوازمی مانند کیسه خواب و کلاه ، بند مرکز ثقل شانه و کمر اشاره کرد و همچنین علاوه بر موارد ذکر شده دارای جک هندزفری و USB می باشد که حین پیاده روی بطور کامل می توانید از امکانات موجود به راحتی استفاده کنید.
در ویدیو زیر آنباکسینگ کوله پشتی فوروارد FCLT308 را مشاهده می کنید :

در ویدیو زیر آنباکسینگ کوله پشتی فوروارد FCLT308 مشکی را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کوله پشتی فوروارد FCLT308 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی کوله پشتی ارشاکو کوله پشتی فوروارد اف سی ال تی 308 Forward FCLT308 Backpack را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کوله پشتی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
31 × 39 × 60 سانتی‌متر
وزن
920 گرم
جنس
برزنت
امکانات و قابليت ها
قابليت شستشو
دارد
روکش ضد باران
دارد
نحوه حمل
دو بندی
ساير مشخصات
مناسب برای کوهنوردی، سفر و پیک‌نیک - جک هندزفری و USB برای اتصال - محفظه‌ی توری در اطراف - بند مرکز ثقل شانه‌ای و کمر- پد ضد تعریق در بخش پشتی کوله- بند نگهدارنده برای لوازمی همچون کیسه خواب و کلاه
سایر مشخصات
نحوه بسته شدن
زيپ
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم