برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کواد کوپتر سایما ایکس 9 syma x9 QUADCOPTER

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کواد کوپتر سایما ایکس 9 syma x9 QUADCOPTER کد 11139 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کواد کوپتر سایما ایکس 9 syma x9  QUADCOPTERمحصولی جالب برای کاربران است که هم میتواند ماشین هم کواد کوپتر شما باشد ،یعنی شما با داشتن هردو در کنار هم لذت یک پرواز عالی و یک گشت و گذار عالی بر روی زمین را تجربه خواهید کرد .مدل ایکس 9 دارای 6 موتور کرولس قدرتمند است که 4 تای آنها در آسمان به شما کمک میکنند و 2 تای دیگر بر روی زمین .جنس بدنه عالی و مقاومت بالا ،رنگبندی متنوع همچنین جایرو 6 محور لذت پروازی عالی و حرفه ای را به شما عرضه خواهند کرد .مدل جالب ایکس 9 دارای باتری 650 میلی آمپری است که با 40 الی 60 دقیقه شارژ کامل میتوانید به مدت 8 الی 10 دقیقه از پرنده یا ماشین خود استفاده کنید .با استفاده از syma-x9 محدودیت ها را برداشته ،هم در هوا و هم بر روی زمین شادی و سرگرمی بیافرینید .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کوادکپتر سایما x9 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو کواد کوپتر سایما ایکس 9 syma x9  QUADCOPTER را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کواد کوپتر اورژینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
30*25 سانتی متر
نوع
کواد کوپتر
موتور
دارد
نوع موتور
کرولس
تعداد موتور
6 عدد
ريموت کنترل
دارد
توضيحات ريموت
برد 200 متر
باتری
دارد
توضيحات باتری
650 میلی آمپری
مدت زمان پرواز
8 الی 10 دقیقه
مدت زمان شارژ
40 الی 60 دقیقه
دوربین
ندارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم