برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کمربند لاغری بیورر Beurer Slimming Belt EM35

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کمربند لاغری بیورر Beurer Slimming Belt EM35 کد 10684 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کمربند لاغری بیورر Beurer Slimming Belt EM35 دارای ویژگی های خوب بسیار زیادی است که شما را برای به دست آوردن یک بدن سالم و قوی کمک می کند. بیورر با سابقه درخشان در تهیه و ارائه محصولات پزشکی و سلامت حرف های زیادی برای گفتن دارد. کمربند لاغری بیورر EM35 برای قدرتمند کردن ماهیچه ها و همچنین برای حفط سلامت بدن و تناسب اندام فوق العاده است. خصوصیت های مفیدی از جمله سبک وزن بود و قابل حمل بودن راحت، خاموشی خودکار بعد از اتمام برنامه دارد. فرکانس خروجی 30 تا 80 هرتز، شکل امواج: متقارن و پالس های مربعی دو فازی، شکل ارگونومیک متناسب با بدن ارتجاعی (کشی )، بدون نیاز به ژل یا تعویض الکترود (الکترودهای اتصال با آب) از ویژگی های کمربند لاغری EM35 می باشد. برای گرم نگه داشتن ماهیچه ها و سرد سازی مناسب بعد از ورزش های مختلف از جمله پیاده روی این کمربند مناسب است و از گرفتگی عضلانی جلوگیری می کند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کمربند لاغری Beurer Slimming Belt EM35 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو کمربند لاغری بیورر Beurer Slimming Belt EM35 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کمربند لاغری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم