برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ژل اصلاح الگانس ژوپیتر Elegance Plus Shaving Gel Jupiter

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ژل اصلاح الگانس ژوپیتر Elegance Plus Shaving Gel Jupiter کد 13983 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • ژل اصلاح مردانه الگانس ژوپیتر Elegance Plus Shaving Gel Jupiter 500 میل
نام تجاری:
1,946,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ژل اصلاح الگانس ژوپیتر Elegance Plus Shaving Gel Jupiter بدون ایجاد حساسیت و التهاب ،پوستی شفاف و لطیف را پس از اصلاح برای شما به ارمغان می آورد .ژل های اصلاح با ایجاد یک لایه بین پوست و تیغ اصلاح ،مانع از تماس مستقیم تیغ با پوست شده و در نتیجه مانع از ایجاد خراش و بریدگی بر روی پوست میشوند .
همچنین ژل های اصلاح باعث لغزنده تر شدن پوست شده و یک اصلاح بی نقص و تمیز را به شما هدیه میدهند .برای استفاده از ژل اصلاح الگانس کافی است ابتدا صورت را با آشسته و کمی از ژل را روی پوست قرار دهید .
ژل را بر روی پوست ماساژ داده تا همه سطوح مورد نظر را بپوشاند سپس با استفاده از تیغ اصلاح خود را انجام دهید و صورت را با آب خوب بشویید .ژل اصلاح الگانس مدل ژوپیتر حجمی معادل 500 میلی لیتر دارد .
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد ژل الگانس دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو ژل اصلاح مردانه الگانس ژوپیتر Elegance Plus Shaving Gel Jupiter را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ژل اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
ژل
کاربرد
اصلاح
حجم
500 میل
نوع محفظه نگه دارنده
پمپی
سایر توضیحات
بدون ایجاد حساسیت و سوزش
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-04-01

باسلام وعرص ادب من این ژل و امروز دریافت کردم من خیلی برندهای معتبر دیگرو استفاده کردم ولی به جراعت میتونم بگم این ژل بسیار عالیه مخصوصا برا ادمای مثل من که هرروز اصلاح میکنن از فروشکاه ارشاکو هم ممنونم بابت این محصول خوبشون

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم