برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ژل لایه بردار و ضد جوش دیفرین آداپالن رتینوئید Differin Adapalene Gel 0.1% Retinoid Acne Treatment

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ژل لایه بردار و ضد جوش دیفرین آداپالن رتینوئید Differin Adapalene Gel 0.1% Retinoid Acne Treatment کد 19908 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
706,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(15 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ژل لایه بردار و ضد جوش دیفرین آداپالن رتینوئید Differin Adapalene Gel 0.1% Retinoid Acne Treatment رویکردی متفاوت برای پاکسازی پوست و پیشگیری از آکنه بصورت ژل در وزن 30 گرم ارائه شده است.

ژل دیفرین غیر کومدوژنیک و بدون عطر حاوی رتینوئید آداپالن است که اولین ماده فعال بدون نسخه برای آکنه در بیش از 30 سال گذشته است از این ژل بصورت روزانه استفاده کنید و خواهید دید به طور مداوم پوستتان روشن می شود.

ویژگی های قابل ذکر Differin Adapalene Gel 0.1% لایه بردار است ،از ایجاد انواع جوش سر سیاه و سر سفید جلوگیری می کند و مانع ایجاد لک می شودو همچنین از مسدود شدن منافذ جلوگیری می کند،با پاکسازی آکنه رنگ و بافت پوست را بازیابی می کند و مناسب افراد مستعد جوش و افراد با پوست تیره می باشد.

حاوی:

  • ماده فعال: آداپالن 0.1% (رتینوئید)
  • مواد غیر فعال: کربومر 940، ادتات دی سدیم، متیل پارابن، پولوکسامر 182، پروپیلن گلیکول، آب تصفیه شده و هیدروکسید سدیم. ممکن است حاوی اسید هیدروکلریک برای تنظیم pH باشد.

 فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ژل لایه بردار و ضد جوش دیفرین دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ژل ضد جوش ارشاکو ژل لایه بردار و ضد جوش دیفرین Differin Adapalene Gel 0.1% Retinoid Acne Treatment را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ژل ضد جوش اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
ژل
کاربرد
ضد جوش و لایه بردار
حجم
30 گرم
نوع محفظه نگه دارنده
تیوبی
جنس محفظه نگه دارنده
پلاستیک
کشور سازنده
فرانسه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
751,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کرم ضد آفتاب بایودرما (بیودرما) فتودرم مکس برای پوست نرمال تا خشک حساس BIODERMA PHOTODERM MAX FACE SUNSCREEN SPF 50 کد 19729 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
1,159,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کرم مرطوب کننده بایودرما (بیودرما) اتودرم الترا نورشینگ صورت و بدن Bioderma Atoderm Crème Ultra-Nourishing Cream 500ml کد 19728 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم