برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کرم مرطوب کننده چیکو ریچ 100 میلی لیتر Chicco Rich Baby Cream

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کرم مرطوب کننده چیکو ریچ 100 میلی لیتر Chicco Rich Baby Cream کد 6825 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کرم مرطوب کننده چیکو مدل حجم 100 میلی لیتر Chicco Rich Baby Cream محصولی جدید برای پوست نرم و لطیف کودکان است که با ایجاد لایه ای محافظ برروی پوست از آن در برابر عوامل مخرب محافظت میش کند . کرم مرطوب کننده چیکو حاوی ویتامین E و امگا 3 است که باعث می شود تا پوست کودک کمتر خشک شود و به میزان لازم رطوبت را به پوست می رساند . در ترکیبات کرم چیکو از مواد مضری مانند الکل و مواد نگهدارنده استفاده نشده است و به همین خاطر برای کسانی که پوست های حساس دارند انتخابی مناسب است . برای پیشگیری از خشک شدن پوست کودک می توان بعد از هربار حمام و یا عوض کردن پوست از کرم مرطوب کننده استفاده کرد . 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کرم مرطوب کننده کودک چیکو مدل حجم 100 میلی لیتر دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
سایت ارشاکو کرم مرطوب کننده چیکو مدل حجم 100 میلی لیتر Chicco Rich Baby Cream را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کرم مرطوب کننده کودک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
کرم
کاربرد
محافظ پوست
حجم
100 میلی لیتر
نوع محفظه نگه دارنده
تیوبی
جنس محفظه نگه دارنده
پلاستیک
ویتامین
دارد
نوع ویتامین
E
عصاره
ندارد
سایر توضیحات
حاوی امگا 3 و ویتامین E - مناسب چرب کردن پوست کودک و از بین بردن خشکی آن - فاقد مواد نگهدارنده، رنگ و الکل- ضد آلرژی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم