برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کرم بیافین امولسیون ضد سوختگی پوستی/ محافظ و ترمیم کننده Biafine Emulsion Tube Cream

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کرم بیافین امولسیون ضد سوختگی پوستی/ محافظ و ترمیم کننده Biafine Emulsion Tube Cream کد 18974 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
1,038,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(26 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کرم بیافین امولسیون ضد سوختگی پوستی/ محافظ و ترمیم کننده Biafine Emulsion Tube Cream یک امولسیون محافظ و تسکین دهنده است که در درمان سوختگی، زخم های سطحی غیر عفونی و قرمزی بعد از رادیوتراپی استفاده می شود.

فرمول ساخته شده در سال 1971 و از سال 1976 به بازار عرضه شده است. در صورت بروز عوارض ثانویه به رادیوتراپی یا سوختگی درجه دو، مشورت با پزشک ضروری است.

موارد استفاده شامل:

  • سوختگی درجه 1 و 2
  • آفتاب سوختگی
  • زخم های تروماتیک و جراحی
  • حفاظت از رادیوتراپی

برای سوختگی های درجه دو و سایر زخم های پوستی، مشاوره با پزشک ضروری است.

پس از تمیز کردن زخم، یک لایه ضخیم بر روی سطح ضایعه بمالید و مدام را تجدید کنید تا همیشه امولسیون اضافی روی ضایعه حفظ شود.(2 تا 4 بار در روز تمدید کنید.)

مواد موجود در کرم شامل:

اتیلن گلیکول استئارات، اسید استئاریک، استیل پالمیتات، سوربات پتاسیم، سدیم متیل پاراهیدروکسی بنزوات (E 219)، پارافین جامد، پارافین مایع، پرهیدروسکوالین، پروپیلن گلیکول، روغن آووکادو، سدیم ترولامین آلژینات،سدیم پروپیل هیدروکسی بنزوات، آب تصفیه شده

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کرم Biafine Emulsion Tube Cream دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو کرم بیافین امولسیون ضد سوختگی پوستی/ محافظ و ترمیم کننده Biafine Emulsion Tube Cream را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کرم ضد سوختگی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
کرم
کاربرد
ضد سوختگی پوستی/ محافظ و تکسین دهنده سوختگی
نوع محفظه نگه دارنده
تیوبی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
2,536,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید روغن کرچک سیاه جامائیکا طبیعی آی کیو 100% خالص پرس سرد، روغن پوست سر، ناخن و مو IQ Natural Jamaican Black Castor Oil کد 19909 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
545,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دستگاه تست قند خون آل مدیکوس گلکو داکتر سوپر سنسور با 25 نوار تست قند خون Allmedicus Gluco Dr Super Sensor AGM-2200 Blood کد 19486 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم