برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کرم ضد سوختگی سودوکرم مادرکر 125 میلی لیتر Motheracare Sudocream 520 Cream

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کرم ضد سوختگی سودوکرم مادرکر 125 میلی لیتر Motheracare Sudocream 520 Cream کد 12017 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کرم ضد سوختگی سودوکرم مادرکر 125 میلی لیتر Motheracare Sudocream 520 Cream را می توان هم برای انواع سوختگی های پای نوزاد و کودک و هم برای انواع اگزما و حساسیت های پوستی از نوزاد تا بزرگسال استفاده نمود. کرم های سودوکرم یکی از بهترین محصولات تولید شده در این زمینه است که با استفاده از آن به سرعت عوارضی چون خارش و سوزش محل التهاب از بین رفته و با استفاده مکرر آن نیز می توان روند درمان را سرعت بخشید. استفاده از سودوکرم در نوزادان و کودکان بسیار موثر است و به خصوص سوختگی های ناشی از درآوردن دندان را به خوبی می تواند التیام ببخشد. از سودوکرم می توان از بدو تولد تا پایان دوره ی استفاده از پوشک به منظور از بین بردن سورش ، خارش ، سوختگی و انواع حساسیت های پوستی استفاده نمود.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کرم ضد سوختگی سودوکرم مادرکر 125 میلی لیتر Motheracare Sudocream 520 Cream دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو کرم ضد سوختگی سودوکرم مادرکر 125 میلی لیتر Motheracare Sudocream 520 Cream را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کرم ضد سوختگی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
کرم
کاربرد
ضد عفونی کننده، ضد سوختگی، محافظ پوست
حجم
125 گرم
نوع محفظه نگه دارنده
کاسه‌ای
جنس محفظه نگه دارنده
پلاستیک
ویتامین
دارد
سایر توضیحات
درمان عرق سوزی و زخم بستر، حاوی زینک اکسید، موم و پارافین مایع، درمان سریع بریدگی و درمان جای سوختگی‌های سطحی، درمان آکنه، ورم های سوختگی و اگزما، غیر قابل استفاده در اطراف چشم، بینی و دهان
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم