برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

لوسیون بدن کودک چیکو 500 میلی لیتر Chicco Baby Body Lotion

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید لوسیون بدن کودک چیکو 500 میلی لیتر Chicco Baby Body Lotion کد 11234 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

لوسیون بدن کودک چیکو  500 میلی لیتر Chicco Baby Body Lotion یک لوسیون ضد حساسیت و مناسب برای پوست حساس و نرم کودکان می باشد همانطور که می دانید پوست کودکان به دلیل بافت های نازکی که دارد به مراقبت های خاصی مانند استفاده از لوسیون ها برای مرطوب کردن دست آن ها نیاز دارد که باعث می شود پس از شستشوی دست کودکتان رطو بت به دستشان برگردد. لوسیون چیکو سبک، نسبتا چرب و غلظت مناسبی دارد که به راحتی روی پوست پخش می‌شود و روی پوست سنگینی نمی کند و احساس خوبی را یه فرزند شما می دهد. لوسیون بدن چیکو حاوی عصاره بادام شیرین است و به علت شیر و بادامی که دارد از قابلیت جذب بسیار سریعی برخوردار است. از لوسیون کودک چیکو می‌توان بعد از حمام برای رطوبت‌رسانی بیشتر و حتی به صورت روزانه و بعد از هر بار شستشو بدون ایجاد کوچکترین مشکل و حساسیت برای پوست حریر کودکان شما استفاده کرد. از لوسیون کودک چیکو که یکی از شناخته شده‌ترین و بهترین نمونه‌ها در بازارهای جهانی است می توانید هم برای دست و صورت و هم بدن کودکتان استفاده کنید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره لوسیون کودک چیکو  500 میلی لیتر دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو لوسیون بدن کودک چیکو  500 میلی لیتر Chicco Baby Body Lotion را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید لوسیون بدن کودک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
لوسیون
کاربرد
محافظ پوست، نرم کننده
حجم
500 میلی لیتر
نوع محفظه نگه دارنده
بطری
جنس محفظه نگه دارنده
پلاستیک
ویتامین
ندارد
عصاره
دارد
نوع عصاره
بادام
سایر توضیحات
مناسب جهت نرم و مرطوب کردن پوست، فاقد مواد نگهدارنده، رنگ، الکل و ضد آلرژی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم