برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

کرم مرطوب کننده ایوروشه هیدرا اسپسیفیک وایت Yves Rocher Hydra Specific White Moisturising Cream

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کرم مرطوب کننده ایوروشه هیدرا اسپسیفیک وایت Yves Rocher Hydra Specific White Moisturising Cream کد 11797 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • کرم مرطوب کننده کاسه ای هیدرا اسپسیفیک وایت ایوروشه Yves Rocher Hydra Specific White Moisturising Cream 50 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کرم مرطوب کننده ایوروشه هیدرا اسپسیفیک وایت Yves Rocher Hydra Specific White Moisturising Cream پوست را روشن و شفاف می نماید .
کرم مرطوب کننده کاسه ای ایوروشه حاوی عصاره درخت افرا برای رطوبت رسانی و آبرسانی به پوست ،عصاره شیرین بیان برای روشن شدن رنگ پوست و طراوت آن همچنین عصاره برگ گیاه آفلوئیا جهت محافظت از پوست است که مناسب برای مصرف روز و شب بوده و پوست را سلامت و شاداب می گرداند .
به منظور استفاده مقداری از کرم مرطوب کننده کاسه ای هیدرا اسپسیفیک وایت را بر روی پوست تمییز قرار داده و به خوبی ماساژ دهید تا جذب شود .جهت اثربخشی بهتر از پاک کننده و لوسیون هیدرا اسپسیفیک وایت استفاده شود .
کد بهداشتی : 1215051416640659
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه ،نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کرم مرطوب کننده کاسه ای هیدرا اسپسیفیک وایت ایوروشه دارید آن را درقسمت نقدو بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول ،این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو کرم مرطوب کننده ایوروشه هیدرا اسپسیفیک وایت Yves Rocher Hydra Specific White Moisturising Cream را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کرم مرطوب کننده اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
مرطوب کننده
حجم
50 میلی لیتر
مناسب برای
پوست های خشک و کدر
نوع محفظه نگه دارنده
کاسه ای
عصاره
دارد
نوع عصاره
درخت افرا
کشور سازنده
فرانسه
عملکرد
روشن کردن بخش های کدر و تیره پوست - رطوبت رسانی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم