برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

کرم بازسازی کننده شب اسکین کد Skincode Regenerating Night Cream

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کرم بازسازی کننده شب اسکین کد Skincode Regenerating Night Cream کد 20422 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • کرم بازسازی کننده شب اسکین کد Skincode Regenerating Night Cream 50 میل
نام تجاری:
1,331,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(4 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کرم بازسازی کننده شب اسکین کد Skincode Regenerating Night Cream برای مراقبت روزانه ضروری است، یک کرم شب مغذی برای بازگرداندن عملکردهای حیاتی پوست در هنگام خواب مناسب همه انواع پوست، به خصوص نرمال تا خشک است.

کرم بازسازی کننده شب اسکین کد با بافت غنی و صاف و ابریشمی با ترکیبات مغذی ضد پیری فرموله شده است تا شادابی را به پوست نرمال تا خشک که اولین نشانه های پیری، تیرگی یا کم آبی را نشان می دهد، بازگرداند.
کرم شب بازسازی کننده به گونه ای طراحی شده است که در طول شب زمانی که پوست به طور طبیعی خود را تجدید می کند، و به کاهش چین و چروک و بهبود خاصیت ارتجاعی پوست کمک می کند.

کرم  Skincode Regenerating Night حاوی خواص درمانی، تسکین‌دهنده و بازسازی‌کننده CM-Glucan، علاوه بر تولید کلاژن است که پپتید بیونیمف را تقویت می‌کند، پرو ویتامین B5 مرطوب‌کننده، چای سفید غنی از آنتی اکسیدان، ویتامین C و E. این ترکیب قوی از مواد مغذی مراقبت از پوست است. با هم افزایی کامل عمل می کند و به پوست شما کمک می کند تا در صبح احساس انعطاف پذیری، سفت تر و بازسازی با رطوبت داشته باشد.

  • تست شده از نظر پوست
  • 100% گیاهی و عاری از ترکیبات حیوانی
  •  فاقد: پارابن، عطر، مواد نگهدارنده و رنگ
  • بافت: کرم غنی و ابریشمی
  • 50 میلی لیتر

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کرم بازسازی کننده شب اسکین کد دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی مراقبت پوست ارشاکو کرم بازسازی کننده شب اسکین کد Skincode Regenerating Night Cream را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کرم ضد چروک اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
انواع پوست
جنس محفظه نگه دارنده
پلاستیک
کشور سازنده
سوئیس
عملکرد
بازسازی و ترمیم پوست
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
1,994,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید محلول پاک کننده آرایش صورت و چشم اسکین کد میسلار واتر اسنشالز Skincode Essentials Micellar Water All-In-One Cleanser کد 20452 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم